וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: פג חלה בשפעת החזירים

נעמה טלמור

10.8.2009 / 22:31

פג בגיל 51 ימים אובחן כחולה בשפעת בבית החולים "פוריה". מצבו יציב, והוא מאושפז בבידוד חלקי. שיפור חל חיום במצב היולדת שאושפזה בשל המחלה

מקרה קשה נוסף של שפעת חזירים: פג בן 51 יום המאושפז בבית החולים פוריה בטבריה, אובחן הערב (שני) כחולה בשפעת. הוא מאושפז בבידוד חלקי בפגיה וממשרד הבריאות נמסר כי מצבו יציב. בבית החולים מעריכים כי הוא נדבק על ידי אחד מבני משפחתו.

בתוך כך, שיפור ניכר חל מוקדם יותר היום במצבה של היולדת בת ה-38 שחלתה בשפעת החזירים. האישה אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בסוף חודש יולי וילדה תינוקת בניתוח קיסרי. מצבה של התינוקת גם הוא טוב והיא מאושפזת בפגייה בבית החולים.

גבר בן 76 מאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים השרון לאחר שלקה בשפעת החזירים. ממשרד הבריאות נמסר אתמול כי הגבר סובל ממחלת לב כרונית. במהלך סוף השבוע מת גבר בן 50 מסיבוך של שפעת החזירים. היה זה מקרה מוות חמישי כתוצאה מהמחלה בישראל. נכון להיום, אובחנו בארץ 2,000 חולים בשפעת החזירים. 15 מהחולים נמצאים במצב קשה, והם מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. ביום רביעי מתה ילדה בת 12 אשר אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה.

אתמול טס סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לארה"ב לסדרת פגישות עם ראשי מערכת הבריאות האמריקאית. במהלך שהותו בארה"ב, יבקר ליצמן בביה"ח ניו-קליניק במינסוטה, ובבתי חולים בניו יורק, במטרה ללמוד על ההיערכות להתמודדות עם שפעת החזירים במקום. מלשכת סגן השר נמסר כי "הוא יעדכן את רה"מ נתניהו ישירות במהלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully