וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק כבן שנה ננטש בירושלים, האם נחקרה

איילה חננאל

10.8.2009 / 18:55

שעתיים לאחר שנמצא ברחוב הנביאים בעיר, נאסף התינוק שננטש על ידי אימו מתחנת המשטרה. האם נחקרה בחשד להזנחה ושוחררה בערבות

תינוק כבן שנה נמצא היום (שני) נטוש בעגלה על ידי עובר אורח ברחוב הנביאים בירושלים. ניידת משטרה שהגיעה למקום אספה את התינוק והביאה אותו לרשויות הרווחה בעיר. בחלוף שעתיים הגיעה אם התינוק למטה מחוז ירושלים של המשטרה במגרש הרוסים.

מחקירתה הראשונית עולה, כי היא הלכה עם כמה מילדיה ברחוב הנביאים בעיר, ובעת שעלו על קו אוטובוס, אחד הילדים שכח את העגלה ובה התינוק ברחוב. משהתברר שהתינוק נשכח בתחנת האוטובוס, הגיעה האם לתחנת המשטרה ונחקרה בחשד להזנחה תחת אזהרה. במקביל, נציגת משרד הרווחה הגיעה עם התינוק לתחנת המשטרה ומסרה אותו לאימו. האם שוחררה בערבות.

לפני שבוע, שלושה תינוקות בגילאי 6-8 חודשים, חולצו מרכב נעול בכפר סבא. למשטרה לאחר שהתקבל דיווח בתחנת המשטרה על תינוקות שהושארו ברכב ונראו במצב של תשישות. ניידות של תחנת כפר סבא בליווי כבאים חילצו את התינוקות וצוות מגן דוד אדום טיפל בהם במקום, כשהם במצב קל.

לפני שבועיים נמצא תינוק בן שישה חודשים כשהוא נעול ללא השגחה ברכב בחניון של בית החולים הצרפתי בנצרת. אישה שהבחינה בתינוק הסבה את תשומת לב מאבטחי בית החולים למכונית. המאבטחים חילצו את התינוק והעבירו אותו לבדיקות בחדר המיון במצב טוב. המשטרה איתרה את האב שטען שנכנס רק לבדיקה מהירה ועיכבה אותו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully