וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז סגר תיק חקירה נוסף נגד אולמרט

עדי שמחוביץ

10.8.2009 / 14:22

החקירה, שנפתחה בעקבות תלונה של "התנועה לאיכות השלטון" בדבר שוחד שקיבל ראש הממשלה לשעבר, נסגרה מחוסר ראיות. בסוף יולי נסגר גם התיק ב"פרשת כרמיה"

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הודיע היום (שני) כי החליט לסגור את חקירת השוחד נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. חקירת השוחד החלה כאשר "התנועה לאיכות השלטון" פנתה בחודש מאי אשתקד למזוז בבקשה לחקור חשד לפיו, בהיותו שר התמ"ת, קיבל אולמרט סכום של מיליון שקלים בתמורה לסיוע לבית החולים לניאדו ולעמותות שונות.

ממכתבו של עוזרו הבכיר של מזוז, עו"ד רן נזרי, לתנועה עולה כי בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, ערכה המשטרה פעולות בדיקה שונות, אשר כללו גם גביית עדויות מהמעורבים בפרשה. עם זאת, בדיקת המשטרה לא העלתה ממצאים שיש בהם כדי לבסס החשדות. נוכח זאת, החליט היועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק בעילה של חוסר אשמה.

בסוף חודש יולי סגר מזוז את תיק החקירה של "פרשת כרמיה" נגד אולמרט מחוסר ראיות. בהחלטה על סגירת תיק החקירה, כתב היועץ המשפטי מזוז כי "אין ראיות מספקות נגד ראש הממשלה לשעבר". מזוז כתב גם בהודעתו, כי "ממצאי החקירה אינם מבססים תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום נגד אולמרט". יועץ התקשורת של אולמרט אמר בשעתו כי "שלוש שנים של חקירה בלתי נגמרת, של הדלפות מגמתיות ושל שלל הצהרות מתלהמות ופוגעניות נגד אולמרט, מסתיימות היום בקול דממה דקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully