וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לשפעת החזירים: מסיכות בכלא עופר

ניר יהב ונעמה טלמור

10.8.2009 / 14:00

חשש להתפרצות שפעת החזירים בכלא עופר בו כלואים אסירים ביטחוניים: 25 אסירים הועברו למרפאה, 4 הושמו בבידוד. שב"ס חילק מסיכות לאסירים

חשש להתפרצות של נגיף שפעת החזירים בכלא עופר בו שוהים אסירים ביטחוניים. יושב ראש מועדון האסיר הפלסטיני, קדורה פארס, מסר לוואלה! חדשות כי 25 אסירים פלסטינים הועברו הלילה למרפאת הכלא בגלל חום גוף גבוה ואלרגיה בגוף. "בשש בוקר העבירה הנהלת הכלא ורופאי הכלא ארבעה אסירים מתוכם לבידוד משום שחום הגוף שלהם עלה ל-40 מעלות", הוסיף.

לדברי פארס, נציג של שירות בתי הסוהר חילק הבוקר לאסירי אגף 4 מסיכות מחשש להידבקות. עוד דווח כי בכלא הכריזו על מצב חירום וערכו בדיקות ליתר האסירים. "שלחנו מכתב לשירות בתי הסוהר לברר אם מדובר בשפעת החזירים אבל עדיין לא קיבלנו תשובה פורמלית בנושא. אני מעריך שבקרוב נקבל תשובה. יחד עם זאת, כל הסימנים מעידים שיש שפעת חזירים בכלא עופר", אמר.

בתוך כך, חל שיפור ניכר במצבה של היולדת בת ה-38 שחלתה בשפעת החזירים. האישה אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בסוף חודש יולי וילדה תינוקת בניתוח קיסרי. בסוף השבוע הועברה האישה לאשפוז במחלקה רגילה בבית החולים והיא כבר לא זקוקה להנשמה. מצבה של התינוקת גם הוא טוב והיא מאושפזת בפגייה בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully