וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה הילדה בת ה-6 שנפלה לבור מים

נעמה טלמור

9.8.2009 / 18:11

הילדה נפלה לבור מים בעומק מספר מטרים, בכפר מצפון לירושלים. היא נמשתה מהמים ופונתה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק, שם נקבע מותה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ילדה כבת שש נפלה היום (ראשון) לבור מים בעומק של מספר מטרים, בכפר אל ג'יב סמוך לירושלים. הילדה נמשתה מהמים, צוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק, שם נקבע מותה.

שי שפירא, פרמדיק מד"א מרחב ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בבור מלא במים בעומק של שניים עד שלושה מטרים. כוחות מד"א וכיבוי נכנסו עם חבלים לתוך הבור על מנת לאתר את הילדה ולחלצה. האם שנמצאת כאן ראתה אותה נופלת לבור". הילדה ככל הנראה ישבה על כסא פלסטיק לצד הבור ונפלה לתוכו, כוחות החילוץ מצאו את הכיסא.

לפני כשלושה שבועות מתה הילדה רחלי סופר, בת 3 מירושלים לאחר שנפלה לבור שהכיל גזים רעילים סמוך לביתה בשכונת רמת אשכול בירושלים. מיד לאחר מותה, המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרשלנות מצד עיריית ירושלים באטימת הבור.

מנשה כליפא, אברך תושב השכונה, נפצע באורח קשה לאחר שקפץ לבור במטרה לחלץ את רחלי.בעקבות פעולתו, זכה כליפא לכינויים "האברך המציל" ו"האברך המחלץ" בקרב החרדים.

התברר כי מדובר בבור מים ישן שכבר שנים רבות אינו בשימוש. לבור יש מכסה אך הוא ככל הנראה לא היה נעול, כך שבמהלך השנים אנשים השליכו לתוכו פסולת רבה, אשר יצרה תגובה כימית ומילאה את הבור בגז. עוד נמסר כי הבור שוכן בקרבת מקום לגן ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • בור מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully