וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הודה: "קשרנו הילדות כשיצאנו מהבית"

איילה חננאל

9.8.2009 / 13:18

מעצר ההורים החשודים בהזנחת בנותיהם, הוארך בשלושה ימים. האב טען בחקירה כי הוא נוהג לקשור את הילדות בעת שהוא ואשתו יוצאים לעבוד. האם: "אין מי שישמור על הילדים". אמש מצאו השוטרים את בתם בת השנתיים קשורה למיטה

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרם של שני הורים החשודים בהזנחת שלושת ילדיהם בני ארבע, חמש ושנתיים. האם היא שוהה בלתי חוקית מיריחו והאב תושב יפו, נעצרו לאחר שהשאירו את בנותיהם לבד בבית ואף קשרו אחת מהן למיטה. בעקבות המקרה, העבירו רשויות הרווחה את הילדים לקרובי משפחה.

במהלך חקירתו הודה האב כי גם הוא נוהג לקשור את הילדות. זאת משום שכאשר אשתו יוצאת לעבודה ולסידורים, אין מי שישמור עליהם. החשד המיוחס לשניים הוא הזנחת קטין וחסר ישע. בהארכת המעצר טענו השניים כי הם סובלים ממצב כלכלי קשה. האם אמרה: "רק ביקשתי לרדת למכולת לעשות קניות כדי להכין אוכל. אין לנו מי שישמור על הילדים. מה אני אמורה לעשות להשאיר אותם רעבים".

אתמול נעצרה האם בת ה-28, בחשד להזנחה חמורה של ילדיה. אמש הבחינו עוברי אורח בילדות משחקות על אדן החלון בדירה ברחוב דרך בן צבי בתל אביב. שוטרי הסיור של מרחב יפתח הוזעקו למקום ובעזרת צוות כיבוי עלו השוטרים עם סולם לדירה ומצאו בנוסף לילדות, בגילאי 4 ו-5, פעוטה בת שנתיים הקשורה בחבל למיטה.

האם הגיעה לדירה לאחר כ-40 דקות ומסרה שהלכה למכולת. בהמשך אותר האב והילדים הועברו לרשותו. המשטרה העבירה דיווח על המקרה לרשויות הרווחה.

עדכון ראשון: 09:29

  • עוד באותו נושא:
  • הזנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully