וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: התלמידים החילונים כמו בהמות

דני ליבר

9.8.2009 / 8:29

בדרשת השבת, תקף מנהיגה הרוחני של ש"ס את החילוניים על כך שאינם יודעים מהו קידוש. "יש כאלה שלמדו בבית ספר חילוני שהם כמו טיפשים מטופשים"

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, תקף בדרשת השבת את תלמידי בתי הספר החילוניים על כך שאינם שומרים מצוות ואינם יודעים מהו קידוש. לדברי הרב עובדיה, "הקהל שבא לפה הולך הביתה ויודע לעשות קידוש. אבל יש כאלה שלמדו בבית ספר חילוני שהם כמו טיפשים מטופשים, לא יודעים מה זה קידוש ואחר כך אוכלים כמו בהמות".

בסוף השנה שעברה התבטא הרב בנוגע למערכת החינוך החילונית כשאמר כי "המורים החילוניים הם חמורים. צריך להוסיף להם ח' בגלל זה". הוא הוסיף כי המורים במערכת החינוך החילונית "לא יודעים כלום, לא שבת ולא מועד" וציין כי "מה מלמדים? מלמדים אותם היסטוריה וכל מיני קשקושים של אומות העולם, זה הכל".

בחודש שעבר התבטא הרב באופן יוצא דופן בנושא השואה ואמר: "אין לך פורענות שבאה לישראל, אלא אם כן יש בה מאותו החלק של העוון של העגל. כל הצרות שיש לנו מדורי דורות – האינקוויזיציה, השואה וכל הדברים האלה יש בהם חלק מהעוון של העגל". לדברי הרב, "אנחנו מאמינים בגלגול נשמות. למה היתה השואה... אוי לנו כי חטאנו, זה בגלל גלגול נשמות שחטאו. אין בדורנו נשמה חדשה. כל אלו המסכנים שהיו בשואה אנו שואלים מדוע נענשו ככה". התשובה שנותן הרב לשאלה: "נשמות של הדורות הקודמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully