וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל חרדי איים על מארגני עצרת הגאווה

איילה חננאל, רמי שני וקובי מנדל

8.8.2009 / 20:01

המשטרה עצרה אמש חייל בן 20 מגדוד הנח"ל החרדי, בחשד שאיים על משתתפי העצרת לזכר הנרצחים במועדון הנוער הגאה בת"א

חייל בן 20 מגדוד הנח"ל החרדי, תושב ירושלים, נעצר אמש(שבת) בחשד שאיים באמצעות אתר אינטרנט על מתכנסי עצרת הגאווה בתל אביב. בחיפוש שערכה המשטרה בביתו של החשוד נמצא נשקו האישי, והוחרמו שני מחשבים שלפי החשד שימשו אותו לשליחת האיומים. לדברי המשטרה, בחקירתו הראשונית הודה החייל במיוחס לו.

אתמול במהלך היום קיבלו שני פעילים בקהילה ההומו-לסבית איומים על חייהם, לפני העצרת בתל אביב: רכזי הסעות שייצאו מחיפה ומבאר שבע לעצרת לזכר הנרצחים במרכז הנוער הגאה קיבלו שיחות טלפון מאלמונים, שאיימו להשליך לעברם רימונים.

גל זברגר, רכז אוטובוס מטעם הקהילה ההומו לסבית, סיפר לוואלה! חדשות: "התקשר אליי אדם אנונימי לטלפון הנייד ושאל אותי מהיכן יוצאת ההסעה לעצרת. שאלתי אותו לשמו, והוא השיב: 'בעל הרימון'. שאלתי אותו שוב ואז הוא ענה: 'תחטפו רימונים ולא רק רובים'. בעקבות זאת, ניתק זברגר את השיחה, ורכז הסעות אחר דיווח על האיום למשטרת חיפה. דובר המשטרה בחיפה, רב פקד איציק בר, מסר כי המשטרה פועלת לאיתור המטלפן האנונימי וכן נוקטת אמצעים לאבטחת האוטובוסים היוצאים לעצרת מחיפה.

מוקדם יותר התלונן ברק עטר, יושב ראש האגודה ההומו לסבית בבאר שבע, כי אלמונים איימו להשליך רימון על הסעת חברי הקהילה לעצרת בכיר רבין. מהמשטרה נמסר שהיא נערכת לאבטח את נקודת היציאה של משתתפי העצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully