וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה תוקף את חוק הפרטת הקרקעות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.8.2009 / 11:40

מתנגד נוסף להפרטת הקרקעות בישראל - ארגון חיזבאללה. "חוק חושף מחדש את פשעי גזילת האדמות והרכוש השייכים לפליטים פלסטינים מה'נכבה' שאירעה בשנת 1948"

ארגון חיזבאללה תוקף את חוק הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל שאושר השבוע בקריאה שנייה ושלישית בכנסת. בהודעה שפרסם אמש (שישי) הודיע הארגון כי החוק חושף מחדש את פשעי "גזילת האדמות והרכוש השייכים לפליטים פלסטינים מה'נכבה' שאירעה בשנת 1948". עוד נאמר בהודעה כי "שרשרת הפשעים הציוניים מהתקופה האחרונה, ביניהם ייהוד ירושלים, ייהוד שמות (הערים הערביות – נ.י), חפירת המנהרות מתחת למסגד אל-אקצא, הפקעת אדמות ערביות במזרח ירושלים, גירוש תושביהן, והטלת עונשים על מי שיציין את ה'נכבה' – באים במסגרת הניסיון לחסל מה שנותר מהסוגיה הפלסטינית".

לדברי הארגון הלבנוני, "הפשע החדש מתבצע בתמיכה מלאה של האמריקנים". הוא גינה את "קשירת הקשר", כלשונו, מצד הקהילה הבינלאומית, האו"ם וזרועותיה וכן ארגוני זכויות האדם באיחוד האירופי, "שאינם שומרים על זכויות האדם הפלסטיניות". חיזבאללה גינה גם את "העמדה הערבית הרשמית חסרת-האונים לנוכח אובדן הזכויות הערביות בפלסטין הכבושה".

ביום שני האחרון עבר חוק הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל לאחר מאבק ציבורי ופרלמנטרי ארוך. בדיון קודם בכנסת בו הייתה אמורה להיערך ההצבעה על החוק, נאלצה הקואליציה למשוך אותה עקב התנגדות עזה שבאה גם מקרב חברי הקואליציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully