וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מייקל ג'קסון לא יקבר ב"נוורלנד"

עינב שיף

8.8.2009 / 13:32

ג'קסון יקבר בבית הקברות "פורסט לון" שבלוס אנג'לס. ההחלטה התקבלה למרות מחאות מצד אחד מאחיו של ג'קסון, שביקש לקבור אותו באחוזתו המפורסמת 'נוורלנד'

מייקל ג'קסון יקבר בבית הקברות "פורסט לון" שבלוס אנג'לס. כך הודיעה הלילה (שבת) המשפחה, כשישה שבועות אחר מותו של הזמר. ההחלטה התקבלה למרות מחאות מצד אחד מאחיו של ג'קסון, ג'רמיין, שביקש לקבור ג'קסון באחוזתו המפורסמת 'נוורלנד'. אולם אימו של הזמר דחתה את הרעיון , כיוון שלטענתה, ג'קסון נמלט מהמקום בשנת 2005.

בתוך כך, נמשכת חקירת מותו של ג'קסון. בשבוע שעבר דיווחה רשת הטלוויזיה ה- BBC, כי רופאו האישי של ג'קסון ימשיך להיחקר בתקווה שיוכל לשפוך אור על נסיבות מותו של ג'קסון.

לדברי משטרת לוס-אנג'לס, ד"ר קונארד מוריי איננו חשוד בהריגה, אולם כך יוכלו החוקרים לחפש אחר ראיות נוספות במרפאתו. ד"ר מוריי כבר תוחקר פעמיים על ידי המשטרה שביקשה ממנו את תיקיו הרפואיים של הזמר.

בנוסף, השבוע החליט בית המשפט בלוס אנג'לס למנות את קתרין ג'קסון, אמו של מייקל ג'קסון לבעלת המשמורת היחידה על 3 ילדיו של ג'קסון. בכך, אישר למעשה בית המשפט את הדיווחים על ההסכם בין ג'קסון לרואו, כשפסק כי האחרונה תזכה לביקורים אצל ילדיה. השופט אף פסק כי רואו תמשיך לקבל סיוע כלכלי על פי ההסכם שהיה לה עם מייקל ג'קסון לפני מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully