וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת ה-17 יצאה מהפאב ונאנסה

איילה חננאל

7.8.2009 / 16:25

בילוי תמים של נערה בת 17 אמש בפאב ביישוב מולדת שבגלבוע הסתיים על פי החשד באונס על ידי גבר זר שארב לנערה מחוץ למקום. המשטרה מחפשת את החשוד

חשד לאונס שבוצע אמש בנערה סמוך לפאב ביישוב מולדת. נערה בת 17, תושבת עפולה, התלוננה היום (שישי) במשטרה כי בתום בילוי לפנות בוקר בפאב ביישוב מולדת ובעת שהמתינה בחנייה הנמצאת בכניסה לפאב לידיד שלה שיבוא לאספה ברכב, הגיע גבר חשוד למקום ואנס אותה באיומים בסמוך לפאב. בסיום המעשה נמלט החשוד מהמקום. הצעירה מטופלת כעת בבית החולים העמק בעפולה. שוטרי תחנת משטרת עפולה פתחו בחקירה נמרצת למציאת החשוד באונס.

מפקד תחנת עפולה, סנ"צ יוסי שרביט סיפר לוואלה! חדשות כי "בשעות הלילה המאוחרות בתום בילוי בפאב בו הייתה הנערה עם שלושה חברים נוספים היא יצאה אל מחוץ לפאב והמתינה בחנייה לידיד שלה שבזמן זה הלך להביא את רכבו שחנה בקרבת מקום. בעת שהמתינה לידיד הפתיע אותה גבר זר מאחור ומשך אותה לפינת מסתור סמוכה לפאב, שם באיומים ובכוח ביצע בה מעשה אונס אשר בסיומו נמלט".

סנ"צ שרביט מתאר כי "הנערה המבוהלת מיד ברחה אל הכניסה לפאב, המקום בו המתינה לידידה ושם חיכה לה הידיד עם הרכב לאחר שלא הבין לאן נעלמה. בבכי ובהיסטריה היא סיפרה לידיד על האונס שאירע ומיד הם נסעו לבית החולים בו היא מטופלת כעת. במקביל התקבל דיווח מבית החולים על המקרה ושוטרים שהגיעו למקום גבו מהנערה את תלונתה. כעת אנו עורכים חיפושים אחר החשוד במקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully