וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: להקדים את הבחירות לראשות קדימה

פנחס וולף

6.8.2009 / 19:42

השר לשעבר תקף בחריפות את לבני בישיבת מועצת קדימה, ואמר, כי "התקנון של קדימה דרקוני ולא דמוקרטי. לבני: "אצלנו מדברים על החזון ולא על תקנון"

נעם כהן

חבר הכנסת שאול מופז (קדימה) קרא הערב להקדים את הבחירות לראשות מפלגתו ולקבוע להן מועד. של מועצת קדימה בפתח תקווה אף קרא מופז להציג תוכנית מדינית חלופית "לאי-העשייה של הממשלה הנוכחית".

"למועצה הזו חייבים להיות תכנים", אמר מופז לחבריו. "אלטרנטיבה חייבת לייצר תכנים. חייבים בכל יום ושעה להציג את עמדתנו החלופית. זה שהתיישרו עם עקרון שתי מדינות לשני עמים זה מצוין, אבל לא מספיק. חייבים להציג תוכנית שהיא בבחינת אלטרנטיבה לאי-העשייה של הממשלה הנוכחית. אני ממליץ שבמפגשי המועצה ידונו בנושאים הכבדים הללו".

עוד אמר מופז, כי "התקנון של קדימה דרקוני ולא דמוקרטי. עלינו לשנות את התקנון מההתחלה עד הסוף ולהתאים אותו למפלגה שחרתה על דגלה פוליטיקה אחרת. אנחנו חייבים לקבל החלטה, שאיננו חוששים לתת את הכוח לשטח ולבוא עם תוכניות שתואמות את מציאות היום יום".

יו"ר קדימה ציפי לבני אמרה בנאומה: "אני רואה את מה שקורה פה היום ואיזה הבדל יש בין הוועידה שהיתה אתמול (מפלגת העבודה). מדובר בשני עולמות שונים לגמרי ואני גאה להיות בעולם הזה של קדימה. קדימה היא קודם כל המפלגה שכל חבריה, הח"כים שלה וחברי המועצה שלה רוצים להיות בה מתוך בחירה. קדימה היא המפלגה בה מדברים על תכנים ולא על כסאות. על חזון ולא רק על תקנון".

על ממשלת הליכוד אמרה לבני כי "היום זה ברור שהממשלה נראית רע ופועלת רק לשם הישרדות. מי שלא רוצה לבחור ליכוד, יבחר קדימה וכפי שהם מתנהלים, עוד ועוד לא ירצו לבחור ליכוד. מעולם לא חשבתי שמפלגה צריכה להיבנות מכשלים של אחרים ולבדל עצמה מאחרים. זכות הקיום שלנו והכוח שאנחנו מקבלים נובע מתוך מה שאנחנו. לקדימה יש תוכנית מדינית ולא הצלחנו לסיים אותה בממשלה. לצערי הרב, הממשלה הזאת רק מדברת במילים. כשאנחנו נחזור לממשלה, נסיים את התוכנית ונגיע לשלום תוך שמירת האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully