וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן במצוד עולמי אחר המפגעים במומביי

טלי גולדשטין

6.8.2009 / 16:48

במתקפה שהחלה ב-26 בנובמבר נהרגו 171 בני אדם ומאות נפצעו. עד כה, הודה אדם אחד במעורבות. פקיסטן ביקשה את סיוע האיטרפול בלכידת שאר המחבלים

פקיסטן פתחה בחיפוש עולמי אמר 13 נמלטים המבוקשים בקשר לפיגועי הטרור במומביי בשנה שעברה. ממשלת פקיסטן ביקשה את עזרת האינטרפול בחיפוש אחר הנמלטים ובהפצת התרעה כגלובלית לממשלות שונות ברחבי העולם, כך דיווח היום (חמישי) האינטרפול.

זהות הנמלטים לא פורסמה, אך שמותיהם ומידע נוסף עליהם יישלח ל-186 המדינות החברות באינטרפול. בהודו נפתח בחודש שעבר משפטו של החשוד היחיד מבין עשרה שנתפס בעודו בחיים – מוחמד אג'מל קסאב. קסאב הודה באשמה ואמר כי הוא רוצה שייגזר עליו עונש מוות. בסך הכול, יש 35 חשודים בפיגועים, בהם גם חברים במליציה הפקיסטנית. פקיסטן עצרה עד כה חמישה מהמבוקשים. משפטם צפוי להתחיל בשבוע הבא.

הודו האשימה את ארגון הטרור האיסלמי מפקיסטן "לשקר א-טייבא" בביצוע הפיגוע. במתקפה שהחלה ב-26 בנובמבר נהרגו 171 בני אדם ומאות נפצעו. המתקפה ארכה כ-60 שעות ופשטה על תשעה יעדים שונים בו זמנית בבירה הפיננסית של הודו.

מרבית הקורבנות היו בשני מלונות היוקרה עליהם השתלטו המחבלים: האוברוי והטאג' ובבית חב"ד. מלון הטאג' הותקף על ידי ארבעה מחבלים, שהשתייכו למליציה הפקיסטנית "לשקר א-טייבה" ורק לאחר מאבק של חמישים שעות הוכרז כבטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מומביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully