וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר נפל ממדרגות מטוס בנתב"ג ונפצע קשה

אופק עיני

6.8.2009 / 16:16

התייר, בן 60 לערך, נפגע קשה בראשו וטופל על ידי צוות מד"א שנכח במטוס על מנת להעביר חולה אחרת. "כשנכנסו למטוס שמענו מאחורינו מכה חזקה, הסתובבנו וראינו אדם שרוע"

תייר נפצע בצהריים (חמישי) באורח קשה לאחר שנפל ממדרגות מטוס בשדה התעופה בן גוריון. צוות מד"א פינה אותו לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר. מרשות שדות התעופה נמסר לוואלה! חדשות, כי המטוס, השייך לחברת "טראנס אירו", הגיע מרוסיה לישראל.

דובר מד"א ירקון, מיקי כפרי, סיפר לוואלה! חדשות כי "במטוס המדובר הייתה אמורה להתרחש העברה מתוכננת של חולה שהגיעה מרוסיה, ובהתאם לכך צוות מד"א נשלח ועלה למטוס והתכונן להוריד אותה ולפנותה. תוך כדי שהייתו במטוס שמעו חברי הצוות רעש של נפילה בחוץ וצעקות. הפרמדיק ניגש לראות מה קרה וזיהה תייר בשנות ה-60 לחייו שנפל מהמדרגות עם חבלת ראש ניכרת וגלויה לעין. במקביל להזמנת צוות מד"א נוסף הגיע גם צוות של המרפאהה בנתב"ג והם החלו בטיפול ראשוני. בסופו של דבר התייר פונה עם חבלת ראש קשה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים תל השומר".

איתן נוסבאום, הפרמדיק שטיפל בפצוע סיפר לוואלה! חדשות כי "באנו לקחת גברת מהמטוס בלי קשר לאירוע, וכשנכנסו למטוס שמענו מאחורינו מכה חזקה. כשהסתובבנו ראינו אדם שרוע. הוא מעד ונפגע בראשו. אני ופרמדיק נוסף שנכח במקום, צור גולדנברג, הענקנו לו טיפול מתקדם והחלנו בתהליכי פינוי. עם התייר היו מספר אנשים, אינני יודע עם מדובר בבני משפחתו. הוא היה באזור גיל 50-60. הוא פונה על ידינו עד טיפול נמרץ וצוות טיפול נמרץ פינה אותו לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully