וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מדלן: מצוד אחר חשודה אוסטרלית

עידן דורנר

6.8.2009 / 9:56

על פי החשד, אישה בעלת אזרחות אוסטרלית מחזיקה במידע חשוב לגבי חטיפתה של הילדה הבריטית בפורטוגל. ככל הנראה יערכו חיפושים אחריה בכל רחבי העולם

פרטים חדשים על פרשת היעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מק'קאן, שנעלמה לפני שנתיים במהלך חופשה משפחתית בפורטוגל: על פי החשד, אישה אוסטרלית מחזיקה במידע חשוב לגבי חטיפתה, וככל הנראה ייפתחו חיפושים אחריה בכל רחבי העולם. כך מדווח הצהובון הבריטי 'סאן'. עם זאת, המשטרה הפדרלית באוסטרליה, הודיעה הלילה (חמישי) כי היא לא חוקרת קשר מקומי להיעלמותה של הילדה הבריטית.

בלשים פרטיים החוקרים את היעלמותה של מדלן עבור הוריה, קייט וגרי, טוענים כי האישה שוחחה על מדלן עם אזרח בריטי מחוץ לבר בברצלונה, שלושה ימים לאחר שמדלן נעלמה מבית הנופש בפורטוגל. פרטי השיחה, שדבר קיומה נודע בעקבות עדות חדשה שנגבתה בשבועות האחרונים, עדיין לא נחשפו. עם זאת, גורם המקורב לחקירה אמר כי דבריה של האוסטרלית מספיק משמעותיים כדי לפתוח במרדף אחריה.

"אנחנו לא יודעים איפה היא. יכול להיות שהיא עדיין בספרד, שהיא חזרה לאוסטרליה, או שהיא בכל מקום אחר בעולם, אבל חייבים למצוא אותה במהרה". ראש צוות החקירה יחשוף בקרוב תמונה של החשודה במסיבת עיתונאים שתכונס בלונדון, בניסיון להביא ללכידתה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדלן מקאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully