וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה מקוונת מעזה: פרצו לאתר קדימה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

6.8.2009 / 3:40

האתרים שבהם מציגות קדימה ולבני את משנתן, הוצפו בתכנים בשפה הערבית ובתמונות זוועה. במסר ללבני נכתב: "אני מבטיח לך - אנחנו באים". האקרים מעזה נטלו אחריות, הגישה לאתרים נחסמה כעבור זמן קצר

מי פרץ לאתר האינטרנט של מפלגת קדימה ולבלוג של יו"ר המפלגה ציפי לבני? שני האתרים נפרצו הלילה (חמישי) על ידי האקרים שהכניסו תכנים בערבית ובתרגום לעברית ותמונות זוועה. בראש העמוד שנפרץ הושמה תמונה ואליה צורף הכיתוב "זה המקרה של אריאל שרון". מתחת לתמונת הזוועה הושמה תמונה של לבני ומתחתיה צורף הכיתוב: "אני מבטיח לך - אנחנו באים".

קבוצה פלסטינית בשם Gaza Hacker Team נטלה הבוקר אחריות על הפריצה לאתר של לבני, אותה היא מכנה "שרת המלחמה הישראלית". אחד מחברי הקבוצה טען כי הסיבה לפריצה הינה המבצע שמתנהל נגד מסגד אל-אקצא בירושלים.

בהמשך העמוד שהחדירו ההאקרים לאתרים של מפלגת קדימה, הוכנסו תמונה מזירת אחד מפיגועי האוטובוסים שאירעו בישראל בשנים האחרונות, תמונה של ילד שראשו נערף וציור של מחבל חמוש. מתחת לתמונות אלה נכתב: "אלוהים ינצח את ישראל" ו-"השנים והילדים שלנו ימשיכו להביס את ישראל". אחרי מספר דקות נחסמו שני האתרים וצורפה להם ההודעה: "אנו משדרגים את האתר, מתנצלים על אי הנוחות, האתר ישוב לפעול בשעות הבוקר".

אתר מפלגת קדימה נפרץ כבר בעבר במהלך מבצע עופרת יצוקה. אז ביצע זאת האקר מוסלמי שפרץ בעבר גם לאתר של מפלגת הליכוד. גם במקרה זה הושחת עמוד האתר המקורי והושתלו בו תמונות של חיילים פצועים, פלסטינים פצועים ברצועה, אמצעי לחימה וטקסטים בשפה הערבית. לפני מספר שבועות נפרץ באופ דומה גם אתר האינטרנט של ח"כ איתן כבל (העבודה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully