וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 נרצח במהלך ניסיון לחסל עבריין

נעמה טלמור ואיילה חננאל

6.8.2009 / 7:38

אלמוני ניסה לחסל עבריין בן 36 ופגע גם בנער בן ה-17 שנקלע למקום. העבריין שנפצע קשה והנער פונו לבית החולים אסף הרופא

בבית החולים אסף הרופא בצריפין, מת הבוקר (חמישי) נער בן 17 שנורה אמש למוות במהלך ניסיון חיסול של עבריין 36 ברמלה. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום מצא את הנער כשהוא פצוע אנוש ופינה אותו לבית החולים. הגבר השני, בן 36 המוכר למשטרה פונה במצב קשה לבית החולים.

במשטרה מתחזקת ההערכה כי הנער בן ה-17 המתגורר בעיר נקלע למקום במקרה. המשטרה הציבה מחסומים באזור ופתחה במצוד אחר מבצע הירי. על הפרשה הוטל צו איסור פרסום.

מפקד משטרת רמלה, סגן ניצב שמוליק רוזנטל, אמר כי הנער בן ה-17 שנורה למוות במהלך ניסיון החיסול בעיר "אינו קשור לאירוע ואין לו עבר פלילי. הוא היה במקום הלא נכון". עוד אמר רוזנטל כי "מדובר בחיסול חשבונות בין עבריינים ומי שנפגע היה גם הגבר בן ה-36 שמוכר לנו מתחום הסמים והאלימות".

בשבוע שעבר התפוצץ רכב ברחוב גלעד ברמת גן, כתוצאה מהטמנת מטען חבלה בסמוך לצומת עלית. מהפיצוץ נפצע אדם באורח בינוני, ככל הנראה מאבטח של איש העולם התחתון אורי לוזון, שהיה יעד נסיון החיסול. לוזון מוגדר כ"חייל בכיר" בארגון הפשע בראשותו של עמיר מולנר.

כפי הנראה, הפיצוץ ארע ביציאה מחניון פרטי בביתו של לוזון. במשטרה בודקים אם מדובר במטען שהופעל על ידי מנגנון השהיה, כשהאפשרות השנייה היא שמתנקש עקב אחר לוזון והפעיל את המטען מרחוק באמצעות שלט. מפרטי החקירה עד כה עולה שהמטען הוטמן תחת אחד העצים סמוך לבית, בקרבת המקום בו חנה רכבו של לוזון. בזירה נמצא גם מפקד מחוז תל אביב, סגן ניצב שחר איילון.

עדכון ראשון: 22:59

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully