וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שמייקל ג'קסון היה אב למופת

טלי גולדשטין

5.8.2009 / 16:05

מייקל ג'קסון היה מלך הפופ, אך הוא היה גם אב גאה. בסרטון וידאו שמעולם לא נראה, ניתן לראות עד כמה הוא אהב את ילדיו ודאג להם

בעוד הדיון המשפטי הסוער לגבי גורלם של ילדי מלך הפופ מייקל ג'קסון נמשך, כמו גם חקירת נסיבות מותו הטרגי, צצים מדי יום סרטוני וידאו חדשים, המספקים הצצה נדירה על חייו יוצאי הדופן של הזמר המצליח. רשת CNN העלתה סרטון שלא שודר עד כה של יום הולדתו השני של הבן פרינס מייקל, בו מככבת גם האחות פריס.

בסרטון נשמעים הילדים שרים לאביהם ומודים לו על מתנות יום ההולדת. מייקל ג'קסון נראה משחק עם ילדיו, המרוחים בעוגת יום הולדת, מנגב את פני פרינס כמו כל אב מודאג אחר ושר להם. בקטע אחר של הסרטון, נראית פריס מודה למייקל על היותו כזה אב נהדר ומוסרת לו את אהבתה.

בית המשפט בלוס אנג'לס מינה אתמול (שלישי) את קתרין ג'קסון, אמו של מייקל ג'קסון המנוח לבעלת המשמורת היחידה על 3 ילדיו של ג'קסון. בכך, אישר למעשה בית המשפט את הדיווחים על ההסכם בין ג'קסון לדבי רואו האם כשפסק כי האחרונה תזכה לביקורים אצל ילדיה. השופט אף פסק כי רואו תמשיך לקבל סיוע כלכלי על פי ההסכם שהיה לה עם מייקל ג'קסון לפני מותו.

חקירת מותו של מייקל ג'קסון הפכה בחודש שעבר באופן רשמי לחקירת רצח. זאת לאחר שניתוח לאחר המוות שבוצע בגופת הזמר גילה כי הוא מת כתוצאה מהזרקת מנת יתר של משכך הכאבים 'דיפריבאן' ומתערובות קטלנית של תרופות שנטל. החשוד העיקרי הוא רופאו קונרד מוריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully