וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכוניסטים התכוננו: סער שולח לכם קצינים

נעמה טלמור

5.8.2009 / 11:07

במהלך ביקורו בבקו"ם אמר שר החינוך הוא יפעל לכך שקצינים יבקרו בבתי ספר על מנת להגביר את המוטיבציה לגיוס בקרב התלמידים. "פרופיל חדש": הצבא מנהל את מערכת החינוך

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

שר החינוך, גדעון סער, ביקר היום (רביעי) בבסיס הקליטה והמיון של צה"ל בתל השומר. במהלך ביקורו אמר סער כי הוא יפעל לכך שקצינים יבקרו בבתי ספר על מנת להגביר את המוטיבציה לגיוס בקרב התלמידים. "אני בעד הנושא ובתקופתי כשר החינוך אדאג שהקצינים יבקרו בבתי הספר", אמר סער. במהלך ביקורו של סער הוצגו נתונים לפיהם חלה עלייה של 4% במספר המתגייסים ליחידות קרביות בגיוס הנוכחי, לעומת הגיוס הקודם.

בתגובה לדבריו של סער אמרו בארגון "פרופיל חדש", תנועה פמיניסטית הפועלת לאיזרוח החברה בישראל , כי "מקומם של לובשי מדים לא יכירם בבתי הספר של מדינה דמוקרטית, וכוונת שר החינוך להגביר נוכחות זו מחזקת את ההכרה שישראל כבר מזמן אינה מדינה שיש לה צבא, אלא צבא שיש לו מדינה, וכפי שנכתב לאחרונה, מדינה שבה הצבא מנהל את מערכת החינוך, נדונה לקיים מלחמות נצחיות".

במהלך ביקורו הוסיף סער ואמר כי משרד החינוך יעשה מאמץ משמעותי לקדם המוטיבציה לגיוס במסגרת החינוך לחיזוק לערכים ובמסגרת פרויקטים נוספים שכבר התחלנו לדבר איתם עם הצבא, חיזוק הגדנ"ע ופעולות הסברה ודיאלוג עם הורים ומורים ומנהלים.סער סיפר כי מתוכנן מפגש משותף שלו ושל הרמטכ"ל עם מנהלי בתי ספר.

שר החינוך גם התייחס בדבריו לפרשיית ההתעללות בצופים כפי שנחשפה אתמול. הוא סיפר שבכוונתו להיפגש עם ראש הנהגת הצופים ולדון איתם על הנושא. "זוהי תופעה שיש לעקור מהשורש" אמר סער והוסיף שחשוב מאוד לחזק את תנועות הנוער "שעושות עבודה נפלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully