וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לפלייבוי?

טלי גולדשטין

4.8.2009 / 20:52

פרידה מבן זוג היא דבר קשה תמיד, אך יש בנות שמתעלות את התקופה הזו לשיאים חדשים, כמו הדוגמניה שבכותרת, ששוקלת להצטלם בעירום למגזין

בר רפאלי שבורת לב מהפרידה מליאונרדו דקפריו וזו הדרך שלה להתגבר או שמא היא משגשגת אחרי הפרידה? כך או כך, הצהובון הבריטי ה"סאן" דיווח היום (שלישי) כי הבלונדינית החטובה מתוצרת ישראל שוקלת להצטלם בעירום למגזין הגברים "פלייבוי".

רפאלי אמרה בעבר כי היא בוחרת שלא להצטלם בעירום כי היא שומרת על "החלקים היפים של גופה" לבן זוגה. עתה היא שוב רווקה ואין זמן טוב מזה לעשות חשבון נפש. "אולי אצטלם לפלייבוי בעתיד. זה מאד מחמיא לי שהם ביקשו. התמזל מזלי וקבלתי את תואר 'הגוף של השנה' על י די קוראי מגזין 'ארנה' בשנה שעברה", הצטנעה רפאלי. "למעשה, איני בחורה כזו שמסתובבת על עקבים גבוהים כל הזמן ואני לא לובשת ביקיני בבית. אני סוג של ילדה/ילד", הוסיפה.

כיום מדגמנת רפאלי לבוש תחתון בעבור "ויקטוריה'ס סיקרט", ורשת "רמפאג' ", חוזים בהן זכו בעבר דוגמניות הצמרת היידי קלום וג'יזל, חברתו לשעבר של דקפריו.

רפאלי הודתה כי היא חוששת מעט למלא את מקומן של הדוגמניות המוצלחות: "השנה אצטלם בשביל 'ויקטוריה'ס סיקרט'. מעולם לא הייתי בברזיל ולא עשיתי שעווה ברזילאית, אך אני אוהבת להיכנס לאוקיינוס בכל הזדמנות. אני מקווה להגיע יום אחד לקרנבל ולרקוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully