וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר: "יועצו של ברק קרא לי פח אשפה"

פנחס וולף

4.8.2009 / 20:15

ח"כ יולי תמיר הגישה תלונה לנציב שירות המדינה לאחר שלטענתה, יועץ התקשורת של ברק רונן משה הכפיש אותה בשידור רדיו. משה: "המורדים הם חבורה של ברברנים"

המריבות במפלגת העבודה הגיעו גם לנציב שירות המדינה. ח"כ יולי תמיר, ממורדי העבודה, שלחה היום (שלישי) תלונה לנציב, שמואל הולנדר נגד רונן משה, יועץ התקשורת של שר הביטחון אהוד ברק. זאת, בעקבות אמירות קשות של משה נגד תמיר הבוקר בגלי צה"ל. במסגרת דבריו על ועידת העבודה שתתכנס מחר והוויכוח שמתלקח בין ראשי המפלגה על חוקת המפלגה שברק מתכוון להביא לאישור הוועידה, תקף משה את ארבעת מורדי העבודה ואמר כי "יש חבורה של ברברנים, אנשים שכל הבנתם היא בתקשורת. הם אפילו לא אפקטיביים, וכל מה שהם עושים זה לרדות שנאה באהוד ברק ולהשמיץ את מפלגת העבודה".

במכתבה להולנדר כתבה תמיר כי, "לאחר הראיון עם משה רונן ערכתי בירור בתקשי"ר של נציבות שירות המדינה והתברר לי כי סעיף מס' 02.553 אומר: 'יודגש כי על יועץ התקשורת של נבחר ציבור חייב להגביל את עצמו לתחום פעילות הממשלתית של הנבחר ואסור לו לעסוק בנושאים מפלגתיים שבהם מעורב השר במסגרת עיסוקיו המפלגתיים. אסור ליועץ התקשורת להשמיע בתקשורת או להעביר דרכה דברי ביקורת כלפי שרים אחרים, כלפי מוסדות ממשלתיים וכלפי ח"כים'".

לטענתה, מספר שעות לאחר מכן משה התקשר ליועץ התקשורת שלה, קובי אלון. לדבריה, משה העביר לאלון איום מרומז ואמר כי "אני הבנתי את המסר שלכם, אני לא אתראיין יותר תחת הכובע הזה. אני אמצא לי במות אחרות על מנת להכפיש את יולי תמיר. היא פח אשפה שלא עשתה כלום בחייה". בתגובה, השיב אלון: "איך אתה יכול לדבר בסגנון כזה על תמיר שהייתה מרצה בכירה באוניברסיטה יוקרתיות בארץ ובעולם, ח"כ ושרה בממשלות ישראל". בשלב זה, על פי הטענה, משה השיב: "לי אין תואר ראשון אבל אני אומר לך – יולי תמיר היא פח אשפה ואני אמצא את הבמות על מנת לתקוף ולהכפיש אותה".

בתגובה לתלונה, אמר רונן משה כי, "הדברים מטעים ואינם מדויקים. עם זאת, צביעותה של תמיר שוברת מדי יום שיאים חדשים. הגברת תמיר משתלחת בשר הביטחון ובעבודה על בסיס קבוע במגוון נושאים. תמוה בעיניי שאחת מהשרות הכושלות במדינת ישראל מרשה לעצמה לתקוף את שר הביטחון בנושאי ביטחון ומדיניות כשכל שיקוליה הם שיקולים ציניים, מניפולטיביים וצרים. גם התקפותיה בנוגע לשלטון החוק הן מופרכות. ראוי להזכיר לציבור שהיא הגנה על אהוד אולמרט בעת חקירותיו. ישפוט הציבור אם זו אינה צביעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully