וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להזנחה: שלושה תינוקות הושארו ברכב

איילה חננאל

4.8.2009 / 19:36

התינוקות, בני 6-8 חודשים, חולצו כשהם במצב של תשישות מרכב בכפר סבא. בת 35 עוכבה לחקירה בחשד להזנחת חסר ישע

שלושה תינוקות, בגילאי 6-8 חודשים, חולצו הערב (שלישי) ברכב נעול בכפר סבא. למשטרה התקבל דיווח על תינוקות שהושארו ברכב ונראו במצב של תשישות. ניידות של תחנת כפר סבא בליווי כבאים חילצו את התינוקות וצוות מגן דוד אדום טיפל בהם במקום, כשהם במצב קל.

פקד עירית נפתלי עוזרת ראש מחלקת חקירות של משטרת כפר סבא אמרה לוואלה! חדשות כי "מחקירה ראשונית עולה כי אישה, תושבת כפר סבא בת 35, השאירה את התינוקות ברכב לזמן ממושך". האישה עוכבה לתחנה והיא נחקרת בחשד להזנחת חסר ישע. מהמשטרה נמסר כי האישה אינה משתפת פעולה עם החוקרים. ככל הנראה אחד התינוקות הוא בנה של האישה ועל השניים הנוספים עשתה בייביסיטר.

לפני שבועיים נמצא תינוק בן שישה חודשים כשהוא נעול ללא השגחה ברכב בחניון של בית החולים הצרפתי בנצרת. אישה שהבחינה בתינוק הסבה את תשומת לב מאבטחי בית החולים למכונית. המאבטחים חילצו את התינוק והעבירו אותו לבדיקות בחדר המיון במצב טוב. המשטרה איתרה את האב שטען שנכנס רק לבדיקה מהירה ועיכבה אותו לחקירה.

לפני כחודש וחצי השאיר זוג הורים את תינוקם בן השנתיים ברכב בחניון בית החולים אסף הרופא. התינוק אותר על ידי ניידת מגן דוד אדום שחלפה במקום, ופונה במצב קשה לבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • הזנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully