וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ארי שמאי גרם לחבלה של תינוקת

איילה חננאל

4.8.2009 / 14:54

שמאי מואשם כי במהלך ביקור בשוק בראשל"צ הוא נטל סכין, השליך אותה לעבר אחד הדוכנים ופצע בטעות תינוקת באורח קל. שמאי: "מצטער ומתחרט, אני מרגיש נורא"

ממשיך מסתבך: לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד עורך הדין ואיש התקשורת ארי שמאי בגין החזקת סכין שלא כדין וחבלה ברשלנות. המקרה אירע בתחילת חודש יוני השנה. לטענת המשטרה, במהלך ביקור בשוק בראשון לציון נטל שמאי סכין מדוכן במקום והשליך אותה לעבר דוכן אחר.

הסכין פגעה בתינוקת שהייתה במקום ישובה בעגלה והביאה לפציעתה באורח קל. בכתב האישום נטען כי "במעשיו המתוארים לעיל, החזיק הנאשם סכין מחוץ לתחום ביתו או חצריו ולא הוכיח כי החזיקה למטרה כשרה וכן, עשה הנאשם מעשה שלא כדין, אשר גרם לחבלה לאדם".

שמאי עצמו היה נסער מכתב האישום שהוגש נגדו. לדבריו, "הסתבכתי בפרשיות רבות בחיי, הותקפתי באלות, המשטרה ייחסה לי מעשים מכוערים שלא ביצעתי ולכל אורך הדרך תמיד שמרתי והגבתי בהומור. הפעם זו הפעם הראשונה שלא חייכתי, מיררתי בבכי, התנצלתי בפני האם ונשארתי חצי שעה לוודא איתה שהילדה בסדר". שמאי הוסיף ואמר כי "אני מצטער ומתחרט על כך שבצירוף מקרים שכזה נפגעה הילדה. אכפת לי רק משלומה של הילדה ואני מצטער ומרגיש נורא".

האם שבתה נפגעה, טענה במשטרה ששמאי הרים והשליך סכין שפגע בבתה. מעדויות אנשים שנכחו במקום עולה כי לאחר המקרה הוא ניגש לאם התנצל על מה שאירע ועזב את המקום.

עורך דינו של שמאי, אבי חימי העביר ביקורת על התנהלות המשטרה ואמר כי "הפצת כתב האישום לתקשורת בטרם זומן שמאי לשימוע כחוק הינו מעשה חמור בניגוד להוראות החוק". לדבריו, "המשטרה מחויבת על פי חוק להודיע לאדם על זכותו לשימוע טרם הגשת כתב אישום. אני מתכוון לנקוט בכל הצעדים וההליכים העומדים לרשותי, לרבות הגשת תביעה אישית נגד מפיצי כתב האישום בטרם קריאה לשימוע".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי לעורך דין ארי שמאי נשלחה הודעה ב-15/6/2009 על אפשרות לפנות אלינו לשימוע, ולא התקבלה כל פניה מטעמו. מאחר ועברו למעלה משלושים יום מאז שליחת ההודעה אנחנו רשאים להגיש את כתב האישום ולפרסמו.

  • עוד באותו נושא:
  • ארי שמאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully