וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגל ישראלי" נוסף נעצר בלבנון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.8.2009 / 12:15

חוסיין עבדאללה, תושב כפר ח'יאם בן 36 נעצר בחשד שריגל למען ישראל. בשבת נגזר מאסר עולם עם עבודות פרך על פייסל ראזי, שהורשע כי אסף מידע על חיזבאללה והעבירו לישראל

כוחות הביטחון הלבנונים עצרו הבוקר (שלישי) את חוסיין עבדאללה, תושב כפר ח'יאם, בחשד לריגול למען ישראל. כך דיווח אתר חדשות לבנוני. על פי הדיווח באתר, סיור של כוחות הביטחון עצרו את עבדאללה, בן 36, בעת שחזר הביתה מהעבודה. עבדאללה הועבר לחקירה במטה ביטחון הפנים בביירות.

ביום שבת גזר בית המשפט הצבאי בלבנון מאסר עולם עם עבודות פרך על פייסל ראזי, שהורשע בריגול למען ישראל. כלי תקשורת במדינה דיווחו כי ראזי הורשע באיסוף מידע על חיזבאללה והעברתו לישראל, ובסיוע לסוכנים ישראלים להיכנס ללבנון דרך הים. הוא הכחיש את ההאשמות נגדו. אשתו לשעבר הואשמה אף היא בריגול.

בחודש אפריל החלו כוחות הביטחון בלבנון בגל מעצרים נרחב נגד חשודים בריגול למען ישראל, ביניהם אף שני קצינים בכירים נוספים. עד כה נעצרו יותר מ-50 חשודים במעורבות בפרשת הריגול בלבנון, נגד 20 מהם הוגשו כבר כתבי אישום. גל המעצרים הנרחב החל עם מעצרו של קצין בכיר בצבא לבנון בשם אדיב אל-עלם. בלבנון מגדירים את גל המעצרים כ"מהלומה כואבת" על ניסיונות המודיעין הישראלי לפעול בלבנון.

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully