וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של אסף גולדרינג הוארך ב-8 ימים

איילה חננאל

4.8.2009 / 12:10

האב החשוד ברצח בתו בת השלוש ימשיך לשהות במוסד פסיכיאטרי לצורך הערכת מצבו הנפשי. אחות אמה של נועה: "הוא נותן את ההצגה של חייו"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

מעצרו של אסף גולדרינג, החשוד ברצח בתו נועה בת השלוש הוארך הבוקר (שלישי) בשמונה ימים. בימים אלה ימשיך האב לשהות במוסד פסיכיאטרי לצורך הערכת כשירותו לעמוד לדין, אך ייצא לחקירות בהתאם לדרישות המשטרה. גולדרינג הגיע לאולם לבוש בבגדי המוסד הפסיכיאטרי וכיסה את ראשו במגבת. בדומה להארכת מעצרו הראשונה, הפגין גולדרינג קור רוח. אלונה מיכאל, הדודה של נועה, אמרה כי "הרוצח המתועב הזה עסוק כעת בלתת לבית המשפט ולתקשורת את הצגת חייו". לדבריה, מדובר ב"רוצח קר רוח שתכנן כל מהלך ברצח".

במהלך הדיון עלה כי בעת שהותו בבית החולים הפסיכיאטרי, ניסה גולדרינג לתקוף שוטר במטרה שזה יירה ויפגע בו חזרה. ככל הנראה, מדובר בניסיון ההתאבדות השני של גולדרינג מאז הרצח. מחוות הדעת הראשונית שהגיש הפסיכיאטר, עולה כי ייתכן שגולדרינג תכנן את רצח בתו מבעוד מועד.

טרם הדיון הגיש הפסיכיאטר המחוזי בקשה להארכת תקופת ההסתכלות לקביעת מצבו הנפשי של החשוד. הפסיכיאטר פנה לעו"ד זילברשלג ולחוקרי הימ"ר, בבקשה להארכת ההסתכלות שתקבע האם גולדרינג כשיר להיחקר במשטרה ולשהות בבית המעצר כעציר מן המניין.

גולדרינג נשלח בשבוע שעבר להסתכלות בבית החולים הפסיכיאטרי "פרדסיה" על מנת שהרופאים יוכלו להעריך את מצבו הנפשי. בדיון הראשון בהארכת מעצרו קבע השופט, עמי קובו, כי על גולדרינג לשהות תחת פיקוח צמוד מחשש שינסה להתאבד פעם נוספת, לאחר שניסה להתאבד על ידי בליעת כדורים כשהבין שבתו מתה.

הרצח אירע ביום שבת בשבוע שעבר, במושב בצרה שבשרון. מפרטי החקירה עולה כי, ככל הנראה, הכה גולדרינג את בתו נועה בת השלוש, וחנק אותה למוות. כשהגיעו צוותי מד"א למקום מצאו אותו שוכב לצד בתו, כשהכרתו מעורפלת ולידו מכתב התאבדות. בחקירה הראשונית הודה במעשה. ביום הראשון לחקירתו אמר: "אני מצטער, השד נכנס בי". כמו כן, טען גולדרינג כי נטל תרופות פסיכיאטריות לפני המעשה וכי היה נתון להשפעתן בזמן מעשיו. מנגד, טוענת המשטרה כי היה שפוי בעת המעשה, תכנן אותו קודם לכן ובלע את הכדורים במתכוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully