וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מודה: "3 האזרחים האמריקאים נחקרים"

עידן דורנר

4.8.2009 / 11:43

הטלוויזיה באירן הודתה לראשונה כי הרשויות עצרו 3 מטיילים אמריקאים. אתמול קראה הילרי קלינטון לממשל בטהרן "להחזירם במהירות האפשרית"

הטלוויזיה באירן דיווחה היום (שלישי), כי שלושה אזרחים אמריקאים נעצרו ביום שישי האחרון ונמצאים כעת תחת חקירה. "הם ללא ספק אמריקאים. הם נעצרו לפני ארבעה ימים. אנחנו לא יודעים האם הם תיירים או לא. אנו חוקרים אותם", אמר גורם במערכת הביטחון המקומית, איראג' חסנזאדה.

אתמול קראה מזכירת המדינה של ארה"ב הילרי קלינטון לממשל האירני לסייע במציאתם של שלושה אזרחים אמריקאים נעדרים, "ולהחזיר אותם במהירות האפשרית". קלינטון הוסיפה כי לארה"ב אין עדיין אישור רשמי לכך שממשלת אירן מחזיקה בשלושה תיירים בעלי אזרחות אמריקאית, שלפי הדיווחים בתקשורת חצו את הגבול מעירק לאירן בשעה שטיילו בהרים.

בעלה של מזכירת המדינה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, נחת הבוקר בצפון קוריאה, ככל הנראה במטרה לנסות ולשחרר את שתי העיתונאיות האמריקאיות שעצורות במדינה מאז חודש מרץ. סוכנות הידיעות של צפון קוריאה לא מסרה את סיבת ביקורו של קלינטון בהודעה שפרסמה בנושא. אולם מקור בכיר מסר לרשת CNN כי הנשיא האמריקאי יפעל לשחרורן של לורה לינג ואונה לי, שתי עיתונאיות שפעלו עבור רשת טלוויזיה אמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully