וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להיזהר בהאשמת מגזרים בירי בת"א"

איילה חננאל

3.8.2009 / 19:50

מפכ"ל המשטרה אמר את הדברים בדיון סגור עם חוקרי הפרשה. לדבריו, צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה יאפשר לחוקרים למצות את הדין עם החשוד, לכשייתפס

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, דן הערב (שני) בפיגוע הירי שאירע במוצאי שבת במרכז ההומו-לסבי בתל אביב. "מדובר ברצח נתעב ואכזרי", אמר כהן והדגיש: "יש להיזהר בצביעת מגזרים ואוכלוסיות ביחס לחשדות וכיווני חקירה אפשריים". בישיבה המצומצמת והסגורה, השתתפו פרט למפכ"ל גם מפקד מחוז תל אביב, ניצב שחר איילון, וחוקרי היחידה המרכזית תל אביב אשר חוקרים את הרצח. כהן הוסיף כי המשטרה הטילה על הפרשה צו איסור פרסום גורף אשר "תכליתו לאפשר איסוף ראיות, להגיע לחשוד ולמצות עימו את הדין".

פיגוע הירי אירע במוצאי שבת וכוון נגד מפגש בני נוער של הקהילה ההומו-לסבית בתל אביב. על פי החשד, אדם לבוש שחורים ורעול פנים הגיע למקום, ופתח בירי מנשק אוטומטי לכל עבר. בפיגוע נהרגו ניר כץ, תושב גבעתיים בן 26, וליז טרובישי, תושבת חולון בת 16. 11 בני אדם נוספים נפצעו באירוע, חלקם באורח קשה.

כבר בתום האירוע החלו להתגודד במקום האירוע אנשים שונים, בעיקר מהקהילה ההומו-לסבית, אשר באו להביע את זעזועם ואת הזדהותם עם הקורבנות. אצבע מאשימה הופנתה כנגד התוקפים את הקהילה, בהם העדה החרדית וחברי הכנסת של ש"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully