וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המכונית המיוחדת שמחביאה פלסטינים

יהושע בריינר

3.8.2009 / 19:56

חיילי המשטרה הצבאית עצרו אמש רכב מסוג פולקסווגן וגילו שחלקו הפנימי מעוצב בצורה מיוחדת. בתוך דופן כפולה ברכב, מצאו שמונה פלסטינים שניסו להיכנס לעבוד בישראל

דובר צה"ל

(באדיבות דובר צה"ל)

מסתבר שפועלים פלסטיניים יהיו מוכנים לעשות הרבה כדי להיכנס ולעבוד בארץ. חיילי גדוד תעוז של המשטרה הצבאית עצרו אמש (ראשון) רכב פולקסווגן במעבר אליהו בשומרון. חיילי היחידה, שחשדו בנהג, אזרח ישראלי תושב כפר קאסם, החלו לבדוק את הרכב וגילו להפתעתם דופן כפולה שבה הסתתרו שמונה פלסטינים יושבים בצפיפות. הדופן הורכבה בחלקו האחורי של הרכב, שיכול להכיל בסך הכל עוד נוסע נוסף, למעט הנהג.

"בשעות הלילה הגיע רכב פולסווגן מסחרי", סיפר מפקד פלוגת איתן, סגן מוני עמר, "אלא שאז הבחין החייל שמידות הרכב מבפנים שונות ממה שנראה מבחוץ, מה שהגביר את החשד שלו. בשלב הזה התחילו הכוחות לסרוק את הרכב, וגילו בחלק האחורי חוט ברזל. ברגע שמשכו אותו התגלתה לפנינו דופן כפולה כשבתוכה יושבים צפופים עוד שמונה שוהים בלתי חוקיים". לדברי סגן עמר, ניכר היה כי מדובר בעבודה מקצועית. "הדופן הייתה נראית כאילו היא חלק בלתי נפרד מהרכב, כשאפילו דאגו לבצע את הגימורים הקטנים על מנת שהכל ייראה רגיל".

"רואים שהייתה כאן חשיבה מקצועית", העריך סגן עמר, "אנחנו בהחלט מזהים תשתית של ממש בניסיונות להבריח שוהים או מזון לארץ. מוקדם יותר השבוע תפסנו בדופן כפולה במשאית אלפי ביצים. בקלות היה יכול להיות מדובר גם במטעני חבלה או הברחה של חמוש אל תוך הארץ. אנחנו מבחינתנו נמצאים תמיד בכוננות מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully