וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל לסיעתו: "דוד בן גוריון מתבייש בכם!"

3.8.2009 / 17:55

נוכח אישור הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל, הודיעה קבוצת המורדים שאם יצטרף אליה חבר נוסף - הם יפרשו. כבל לחבריו: "לכו, המשיכו לבזות את עצמכם"

ח"כ איתן כבל, מקבוצת המורדים במפלגת העבודה, שלח היום (שני) מכתב זועם לחברי סיעתו, לאחר שאלו הצביעו בעד הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל, שאושרה בכנסת. כבל מאשים את חברי הסיעה בהיותם "עבדים של השררה", ושואל: "מה ניתן לומר, שאידיאולוגיה רחוקה מכם מזרח ממערב? שהיום סתמתם את הגולל על קיומה של מפלגת העבודה כנושאת הדגל של תנועת העבודה ההיסטורית?".

קבוצת המורדים, הכוללת גם את יולי תמיר, עמיר פרץ ואופיר פינס הודיעה כי אם יצטרף אליהם חבר כנסת נוסף מהסיעה - הם יפרשו ממפלגת העבודה. "אני מתבייש להיות חלק מסיעת העבודה, ומודה לאלוהים על כך שנמצאו עוד שלושה חוץ ממני שעוד מאמינים במשהו, וגורמים לי לחשוב שלא נותרתי הנורמלי האחרון בסיעה הזאת", כתב כבל לחבריו.

כבל כותב עוד: "מנחם אוסישקין, יצחק טבנקין, ברל כצנלסון, יצחק שדה, דוד בן-גוריון, משה שרת, לוי אשכול ויצחק רבין – כל אלו מתהפכים עכשיו בקברם". הוא חותם את המכתב "בעצב רב", ומטיח בחברי סיעתו: " לכו, השתעשעו לכם במשחקי חוקה מפלגתיים. קשקשו בלי הרף על השפעה מבפנים. המשיכו לבזות את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully