וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: תוגדל התמיכה בעמותות למען בעלי חיים

אייל דץ

3.8.2009 / 12:21

השר להגנת הסביבה קבע כי לנוכח מצבן העגום של העמותות, כמות הכלבים הנטושים ועלייה במקרי ההתעללות, תעמוד התמיכה בעמותות על כ-1.9 מליון שקלים

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן קבע לאחרונה כי משרדו יגדיל את התמיכה בעמותות למען בעלי חיים בשנת תקציב 2009 בכחצי מליון שקלים נוספים. בעקבות ההחלטה, תעמוד תמיכת המשרד בעמותות למען בעלי חיים על כ-1.9 מליון שקלים.

השר ארדן הסביר את המניעים להגדלת התקציב ואמר כי "בימים בהם אנו נחשפים להתעללויות בבעלי חיים ולעלייה במספר בעלי החיים הננטשים לגורלם, זו חובתנו לחזק את ידן של העמותות העושות עבודת קודש ודואגות לבית חם לחסרי הישע, זאת כמובן לצד פעולות להגברת המודעות והחמרת הענישה כנגד המתעללים בבעלי החיים".

מרווח נשימה של שלושה חודשים

במסגרת ההחלטה, ינצלו עמותות רבות ממצבן הכלכלי הקשה. דוגמה לעמותה כזאת היא "צער בעלי חיים רחובות", שכפי שדווח בוואלה! ירוק, היתה תחת איום סגירה ומאות הכלבים והחתולים הנטושים בטיפולה היו בסכנת המתה. כעת ניתן להם מרווח נשימה, שכן התמיכה בה תגדל ב-50 אחוזים ויוקצה לה בשנת התקציב 2009 כ- 90,000 שקלים.

ארדן הוסיף ואמר כי במהלך השנים בהן פועלת עמותת צער בעלי חיים רחובות "היא הצילה וטיפלה באלפי כלבים וחתולים באזור המרכז, וזאת באמצעות טיפול מקצועי במשאבים מצומצמים שלרשותה". הוא ציין כי הכספים שיועברו לעמותה יופנו לאחזקה וטיפול בבעלי החיים, עיקור וסירוס, שיפוץ המכלאה, חינוך והסברה.

מנהל צער בעלי חיים רחובות, שרון לוינגר, אמר היום לוואלה! ירוק כי ההחלטה של ארדן הגיעה בדיוק בזמן. "יש אנחת רווחה", אמר לוינגר. "התמיכה נותנת לנו מנת חמצן יפה שתאפשר לנו להמשיך בפעילות השוטפת שלנו בשלושה חודשים הקרובים. חשוב לנו שהציבור ימשיך לתמוך בעשייה שלנו ויתמוך בנו על מנת שנוכל להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully