וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של ניר כץ: "תמיד היה עם חיוך ואהבה"

איילה חננאל

2.8.2009 / 22:40

הרוגי פיגוע הירי הובאו למנוחות. אחותו של ניר כץ אמרה בהספד כי "המשפחה עומדת בגב מלא מאחורי הקהילה הגאה אנחנו צריכים להניף את דגל הגאווה"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: רן צימט)

הרוגי פיגוע הירי במרכז הקהילה ההומו-לסבית שאירע אמש בתל אביב, ניר כץ וליז טרובישי הובאו היום (ראשון) למנוחות בבתי העלמין במודיעין ובחולון. ניר, בן ה-26, אשר שימש כמדריך בקבוצת הנוער של האגודה, הוטמן בבית העלמין בעירו מודיעין. בהלוויתו השתתפו מאות בני אדם. אחותו חן אמרה בהספד כי "המשפחה עומדת בגב מלא מאחורי הקהילה הגאה אנחנו צריכים להניף את דגל הגאווה ולהראות למה שנאה של סתם יכולה להוביל", והניחה על קברו של אחיה את דגל הגאווה. אחותו השנייה, של ניר, מירב, ספדה לאחיה - "בבוקר גיליתי שניר מת, ורציתי לכתוב מכתב. אני לא יכולה לקלוט את זה. אני חושבת איך הכול יעבור ואתה תבוא לארוחת שישי".

אחד מן הרגעים הקשים בהלוויה היה ההספד אותו נשאה אמו של ניר. "אני עומדת פה ואני חושבת שגם ניר לא היה מאמין שזה קורה. ניר תמיד היה עם חיוך ואהבה אינסופית לכל יצור חי. בשורה התחתונה הייתה נתינה אינסופית, ולראות אותו ככה, אותנו ככה, זה פשוט בלתי נתפש. אם כל אחד מכם ייצא עם אותו זרע של אהבה, אם תצאו מפה עם הדבר הזה, אני חושבת שהמסר של החיים של ניר עבר".

  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully