וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ניו יורק עושה יידישקייט

טלי גולדשטין

2.8.2009 / 21:25

מייקל בלומברג, שהחליף את רודי ג’וליאני האגדי בתפקיד ראש עיריית ניו יורק, רץ לכהונה שלישית וחושק בקול היהודי. למרות היותו יהודי בעצמו, זה לא מבטיח לו שכך יהיה

ראש העיר ניו יורק מייקל בלומברג בצרה. הוא זקוק לתמיכת הקול היהודי בהתמודדותו לכהונה שלישית בתפקיד ולשם כך הוא מפרסם בימים אלו מודעת דרושים שזו לשונה: "דרושים עובדים חרוצים, משכנעים ורהוטי לשון, העדפה לדוברי עברית ויידיש". העובדים יידרשו לכתת רגליהם ברחובות קווינס וברוקלין ולחזר אחר הקול היהודי.

העלון המדובר הופץ בקרב עובדי קמפיין בלומברג ויחד עימו נשלח מייל מארי הופנאנג, המפקח על עבודת השטח לקראת הבחירות. במייל כתב הופנאנג: "כפי שאתם יודעים, אני מנסה להשפיע על הקול היהודי לטובת ראש העיר בלומברג. המטרה שלנו בחודשים הקרובים היא פשוטה: אנו מתכוונים ליצור קשר עם כמה שיותר חברים בקהילה היהודית. למעשה, אנו מתכוונים להוביל את התוכנית המקיפה ביותר שהעיר ראתה אי פעם. האם אתם מכירים אנשים מוכשרים שמוכנים להפשיל שרוולים, לצאת לרחוב ולדפוק על הדלתות בשמו של ראש העיר בלומברג? אם כן, אנו רוצים אותם!".

עוד נכתב במייל: "במטרה להשיג את היעדים השאפתניים שלנו, אנו רוצים לגייס אנשים חרוצים בעלי תשוקה לפוליטיקה וממשל. לאנשים אלו יהיה קשר ישיר ויומיומי עם הבוחרים ותהיה להם ההזדמנות ללמוד על הסוגיות השכונתיות ואסטרטגיית הקמפיין".

אך לנוכח העובדה שקהל היעד הוא לעתים קרובות יהודים חרדים, השאלה היא לא האם יתמכו בבלומברג או ביריבו הדמוקרטי ביל תומפסון, אלא האם בכלל יגיעו לקלפיות ביום הבחירות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully