וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה מוות שני כתוצאה משפעת החזירים

נעמה טלמור

2.8.2009 / 20:22

משרד הבריאות קבע כי צעירה שהלכה לעולמה היום בבית החולים בנהריה, מתה מסיבוך של המחלה. בשבוע שעבר מת באופן דומה שמעון עזרן, בן 34

מבדיקה שערך משרד הבריאות, התברר כי הצעירה בת 24 שהלכה לעולמה היום (ראשון) בבית החולים בנהריה מתה כתוצאה מדלקת ריאות. המחלה הייתה סיבוך של שפעת החזירים, שבה לקתה הצעירה.

בשבוע שעבר מת מסיבוך של המחלה שמעון עזרן בן ה-34. הוא הלך לעולמו בבית החולים יוספטל באילת, לאחר שאושפז ומצבו הידרדר. בישראל אובחנו עד כה למעלה מ-1,700 חולים בשפעת החזירים, אולם רק 20 הגודרו כמקרים קשים. בין המקרים הללו: אישה בת 50 הסובלת ממחלות כרוניות ומאושפזת ביחידת טיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא, ואישה בת 62 הסובלת מחלת לב ומאושפזת ביחידת הטיפול הנמרץ בבית החולים סורוקה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שמע היום סקירה של הצוות הבין משרדי בעניין הטיפול בשפעת החזירים. הצוות המקצועי של משרד הבריאות מסר לראש הממשלה דיווח על ההיערכות בבתי החולים והתוכנית לרכישת החיסונים. זאת לאחר שבשבוע שעבר הורה נתניהו לרכוש חיסונים נגד שפעת החזירים לכל אזרחי מדינת ישראל, ולהגדיל ב-5% את מלאי התרופות הקיימות נגד השפעת. סך העלות של רכישת החיסונים ותוספת התרופות מוערכת ב-450 מיליון שקל. ממשרד ראש הממשלה נמסר היום כי נתניהו הנחה את הצוותים לקיים דיון המשך בנושא בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully