וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניר אהב לתרום לכל מי שרק ביקש"

ישי אביאור

2.8.2009 / 13:47

חברו של ניר כץ, שנרצח אמש במרכז לנוער הומו-לסבי בתל אביב, סיפר כי כץ "היה איש קבע לתפארת – חכם, מבריק ועוזר. כולם אהבו את ניר, והוא אהב את כולם"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, נועם כהן. עריכת וידאו: ענת ברק)

"ניר ואני דיברנו בפעם האחרונה אתמול בערב", סיפר לוואלה! חדשות אלון כהן, ששירת עם ניר כץ שנרצח אמש בתל אביב במשך כארבע שנים ביחידת תכנות בחיל המודיעין. כהן אמר כי לא ידע שניר הלך להדריך קבוצת נוער גאה, "אך זה לא מפתיע - הוא היה מאוד פעיל ואהב לתרום לכל מי שרק ביקש". כץ נרצח אמש באירוע הירי במרכז האגודה לזכויות הפרט לנוער הומו-לסבי בתל אביב. הלוויתו תיערך הערב (ראשון) בשעה 18:30 בבית העלמין במודיעין. באירוע נהרגה גם ליז טרובישי, תושבת חולון בת 16 ועשרה בני אדם נוספים נפצעו מהירי.

"הוא היה איש קבע לתפארת – חכם, מבריק ועוזר תמיד. גם אם זה נשמע קלישאתי, אני מתכוון לכל מילה", הוסיף, "כולם אהבו את ניר, והוא אהב את כולם, הוא מעולם לא עשה רע לאדם אחר – רק עזר". כהן סיפר כי הנטייה המינית של ניר מעולם לא היתה נושא של ממש ביחידה, "כולם ידעו על הנטייה שלו בצבא, אבל לאף אחד זה לא שינה דבר – הוא היה אדם נהדר בזכות עצמו".

"תמיד הסתכלתי על ניר בתור של יזם ומפיץ, הוא אהב להתעסק עם המון דברים ונכנס לכל אחד מהנושאים בכל הכוח. הוא תמיד היה מעין מפיץ בשורות", סיפר כהן. "גם באזרחות הוא תמיד אהב ליזום ולחקור".

לאחר האירוע, התכנסו אמש מאות בני אדם בזירת הירי. אחד המפגינים, יונתן מישעל, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו עומדים כאן כרגע נגד ניסיון להחזיר אותנו שנים אחורה לזמן שאנשים היו צריכים לפחד מהזכות הטבעית שלהם לאהוב את מי שהם רוצים לאהוב".

על פי החשד, הולך רגל לבוש שחורים ורעול פנים, נכנס אמש לקומת המרתף של בניין האגודה בו שוכן המרכז ופתח בירי מרובה M16 ונמלט מהמקום. עדי ראייה דיווחו כי החשוד נמלט לכיוון שדרות רוטשילד רק לאחר שירה באישה נוספת בצאתו מהמרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully