וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ למנוע צעדי המחאה באל על

מאת זוהר בלומנקרנץ

1.8.2009 / 23:04

יו"ר ההסתדרות עופר עיני ישמש כמגשר בין הצדדים בניסיון למצוא הסכמה בתוך פחות משבועיים ולמנוע שיבושים בפעילות החברה

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, ישמש מגשר וייפגש מחר עם ראשי חברת אל על ומועצת העובדים - בניסיון להגיע להסכמה במחלוקת בין הצדדים. את מפגש הגישור אצל יו"ר ההסתדרות יזמה תמי בורוביץ-מוזס, מבעלי החברה וסגנית יו"ר מועצת המנהלים.

מועצת עובדי אל על פנתה בסוף השבוע שעבר להנהלת החברה, ליישב את סכסוך העבודה בתוך 14 הימים שמקנה החוק, לפני נקיטת צעדי מחאה מעשיים עד השבתת החברה - כך נודע ל-TheMarker.

"עשיתי כמיטב יכולתי על מנת למנוע מצב דברים זה", נכתב בפנייתו של מזכיר מועצת עובדי אל על, יוסי לוי, למנכ"ל חיים רומנו. "התרעתי בזמן אמת שהצעדים החד-צדדיים נגד העובדים יובילו להסלמה והפצרתי לא לראות ברצונה של נציגות העובדים לקיים דיאלוג משום חולשה.

"חרף זאת, החברה התעלמה מרצון העובדים לקיים דיאלוג והמשיכה בצעדים חד-צדדיים. מצאתי לנכון לפנות שוב, בבקשה לעשות כל מאמץ ליישב את ההדורים בכל הנוגע ליחסי העבודה ב-14 ימים. אקווה כי תגלה אחריות לחברה", כתב לוי.

ההסתדרות הכריזה בשבוע שעבר על סכסוך עבודה באל על, בעקבות מה שהגדירה בהודעה רשמית "שינויים חד-צדדיים של ההנהלה בתנאי העבודה של העובדים, כמו שינויים בסדרי העבודה וביטול והפחתת תנאים: חיוב העובדים בהשתתפות בארוחות, הפחתת תשלום דמי הבראה וחיוב במיסוי על כרטיסי הטיסה".

לפי טענת ההסתדרות, הסכסוך "הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה להוביל את המשא ומתן עם העובדים לידי מבוי סתום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully