וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: מאסר עולם למורשע בריגול למען ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

1.8.2009 / 19:57

פייסל ראזי הורשע כי אסף מידע על חיזבאללה, העביר אותו לישראל וסייע לסוכנים ישראלים להיכנס ללבנון. הוא נידון למאסר עולם עם עבודות פרך

בית המשפט הצבאי בלבנון גזר היום (שבת) מאסר עולם עם עבודות פרך על פייסל ראזי, שהורשע בריגול למען ישראל. כך מדווחים כלי תקשורת במדינה. ראזי הורשע באיסוף מידע על חיזבאללה והעברתו לישראל, ובסיוע לסוכנים ישראלים להיכנס ללבנון דרך הים. הוא הכחיש את ההאשמות נגדו. אשתו לשעבר הואשמה אף היא בריגול. גזר הדין ניתן לערעור בערכאה גבוהה יותר.

בחודש אפריל החלו כוחות הביטחון בלבנון בגל מעצרים נרחב נגד חשודים בריגול למען ישראל, ביניהם אף שני קצינים בכירים נוספים. עד כה נעצרו יותר מ-50 חשודים במעורבות בפרשת הריגול בלבנון, נגד 20 מהם הוגשו כבר כתבי אישום. גל המעצרים הנרחב החל עם מעצרו של קצין בכיר בצבא לבנון בשם אדיב אל-עלם.

בחודש שעבר טענה לבנון כי שניים מהחשודים בריגול חצו את הגבול ונמלטו לישראל. על פי הדיווח בלבנון, השניים קיבלו סיוע מהשב"כ במעבר לישראל והם עברו דרך גדר בסמוך לכפרים הלבנונים ראמיש ויארון. בלבנון מגדירים את גל המעצרים כ"מהלומה כואבת" על ניסיונות המודיעין הישראלי לפעול בלבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully