וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובן נדקרו למוות בקטטה משפחתית

איילה חננאל

1.8.2009 / 19:28

אחיו של האב נעצר בחשד שרצח את השניים, איברהים ומוחמד נבולסי. בנו של החשוד נפצע באורח בינוני בקטטה. הרקע: סכסוך ממושך בין שני האחים סביב הרחבת בנייה בבניין בו גרו

הותרו לפרסום שמות האב ובנו שנרצחו הערב (שבת) בכפר מכר שבגליל. איברהים נבולסי, בן 52, ובנו מוחמד, בן 22, נדקרו למוות בשל סכסוך משפחתי סביב הרחבת בנייה בבניין שחלקו עם אחיו של איברהים, שנעצר בחשד לרצח. בנו של הדוקר נפצע אף הוא בקטטה, באורח בינוני, ופונה לבית החולים בנהריה. שלושה משתתפים נוספים בקטטה נעצרו.

הקטטה פרצה על רקע סכסוך בין האחים על זכויות בנייה בבניין בו מתגוררות המשפחות. שני הנרצחים נפצעו באורח קשה בקטטה ופונו לבית החולים בנהריה על ידי צוות מד"א, שם מתו מפצעיהם. סגן ניצב אבי אדרי, מפקד תחנת עכו אמר לקול ישראל כי מדובר בסכסוך ממושך, שנמשך כסר מספר שנים, ובמסגרתו ביצעה המשטרה מספר מעצרים. "רק לפני שבוע עצרנו את אחד הבנים על רקע אלימות וונדליזם בין שתי המשפחות. הסכסוך הוא עתיק יומין. שני האחים היו שכנים, אחד גר בקומת הקרקע והשני מעליו. זו היתה שכנות רעה", אמר אדרי לקול ישראל.

כוחות משטרה בפיקודו של מפקד תחנת משטרת עכו, מפקד המחוז ומפקד המרחב הגיעו למקום על מנת להרגיע את הרוחות. הם סגרו את זירת הרצח ואדרי ציין כי המצב במקום תחת שליטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully