וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מנקמה עקב ניסיון החיסול ברמת גן

איילה חננאל

31.7.2009 / 12:14

מטען התפוצץ ברכבו של אורי לוזון, ”חייל בכיר” בארגון הפשע של עמיר מולנר. מאבטח נפצע בינוני. במשטרה חוששים כי הדבר יעורר מלחמה בין ארגוני הפשע

במשטרה מביעים חשש מפתיחה של מעגל דמים חדש בין ארגוני פשע מתחרים, בעקבות ניסיון החיסול של אורי לוזון, בכיר בארגון הפשיעה של עמיר מולנר. זאת בין היתר על רקע ניסיון ההשתלטות על אזורי השליטה. לפי החשש ייתכנו נסיונות נקמה הדדיים בין הצדדים.

הלילה התפוצץ רכב ברחוב גלעד ברמת גן כתוצאה מהטמנת מטען חבלה, סמוך לצומת עלית. מהפיצוץ נפצע אדם באורח בינוני, ככל הנראה מאבטח של איש העולם התחתון אורי לוזון, שהיה יעד נסיון החיסול. לוזון מוגדר כ"חייל בכיר" בארגון הפשע בראשותו של עמיר מולנר.

כפי הנראה, הפיצוץ ארע ביציאה מחניון פרטי בביתו של לוזון. במשטרה בודקים אם מדובר במטען שהופעל על ידי מנגנון השהיה, כשהאפשרות השנייה היא שמתנקש עקב אחר לוזון והפעיל את המטען מרחוק באמצעות שלט. מפרטי החקירה עד כה עולה שהמטען הוטמן תחת אחד העצים סמוך לבית, בקרבת המקום בו חנה רכבו של לוזון. בזירה נמצא גם מפקד מחוז תל אביב, סגן ניצב שחר איילון.

אורי לוזון חייב את "הצלחתו" בעולם התחתון בין השאר, לקטטה שארעה לפני כשלוש שנים במפגש הסטייק בלב תל-אביב, בה היה מעורב גם נסים אלפרון. כשהשניים שלפו אקדחים, פשטו שוטרים סמויים על הזירה ועצרו את המעורבים. לוזון היה בעבר ידוע כחייל במשפחת אלפרון, אך הוא ערק לארגונו של מולנר.

בעולם הפשע יש מי שצפו את מלחמות העבריינים ואפילו נקבו בשמו של מולנר, בעקבות החלטת בית המשפט העליון השבוע להסגיר את האחים מאיר ויצחק אברג'יל לארצות הברית. גורמים בעולם התחתון טענו שלשום כי "הסגרת האחים לארה"ב מהווה ניצחון מוחשי לאויביהם של האחים - בהם עמיר מולנר - שרק התחזק מאז מעצר האחים אברג'יל".

גם במשטרה מודעים לכך שעולם הפשע עובר טלטלה בעקבות ההצלחות האחרונות נגד בכירי העולם התחתון, ומזכירים גם את הרשעתו של אסי אבוטבול כראש ארגון פשע ושליחתו ל-13 שנה בכלא. "זוהי רק ההתחלה במלחמה בפשע המאורגן", אמר לאחרונה לוואלה! חדשות גורם בכיר במשטרה.

במשטרה נוקבים בשמות של שלושה יעדי פשיעה, שנמצאים על הכוונת. אחד מהם הוא עמיר מולנר, הנחשב "אחד מהכוכבים העולים והאכזריים שבראשי ארגוני הפשע", ואשר נגדו הוגש כתב אישום בגין באחזקת נשק ובקשירת קשר לפגיעה בעבריינים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully