וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו ההגנה של השוטר: חיבוק עם המתלוננת

איילה חננאל

30.7.2009 / 15:04

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של השוטר החשוד באונס ומעשים מגונים בשתי חיילות, הציגה פרקליטתו תמונות בהן הוא נראה מחובק עם אחת המתלוננות. ככל הנראה, ישנן מתלוננות נוספות

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בפעם השנייה את מעצרו של השוטר עופר קורן, החשוד שאנס וביצע מעשים מגונים בשתי חיילות ששירתו תחת פיקודו במסגרת שירותן הצבאי. פרקליטתו של השוטר, עו"ד רימונה שלג, הציגה בדיון תמונות שלטענתה מפריכות את טענותיהן של המתלוננות. בתמונות, אשר צולמו במשרדו של קורן לפני מספר שבועות, הוא נראה מחובק עם אחת המתלוננות.

לטענת עו"ד שלג, התמונות סותרות את טענת המתלוננות כי המעשים בוצעו לפני מספר חודשים. אלי לוי, נציג המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) טען בדיון כי ישנן מתלוננות נוספות שלדבריו "מהלכים עליהן אימים ומכפישים את שמן באתרי אינטרנט כדי שלא ישתפו פעולה". לוי הוסיף כי בידי מח"ש ראיה המפריכה את הכחשותיו של השוטר.

קורן נעצר בשבוע שעבר לאחר ששתי חיילות המשרתות כשוטרות בתחנה המשטרה בה הוא עובד, התלוננו כי במשך תקופה ארוכה נהג להטרידן מינית ולאנוס אותן. בחקירותיו, אישר קורן כי קיים יחסים עם אחת השוטרות, אך לטענתו הדבר נעשה בהסכמה. נציג היחידה החוקרת אמר בדיון הראשון בהארכת המעצר, כי בין קורן לחיילת התקיימו יחסי עובד-מעביד ולכן קיום היחסים עמה, אף אם היה בהסכמה, מהווה עבירה על החוק.

השופט ציון קאפח החליט להאריך היום את מעצרו של קורן בארבעה ימים נוספים וכתב בהחלטתו כי "קיים חשש של ממש לשיבוש הליכי חקירה אם ישוחרר החשוד ממעצר". עוד ציין השופט כי "בחומר החקירה כבר הוצגו שמות של מתלוננות נוספות שבכוונת מח"ש לאתרן ולהביאן לחקירה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully