וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס פעמיים את חברתו במועדונים

עדי שמחוביץ

30.7.2009 / 13:52

על פי כתב האישום שהוגש נגד צעיר בן 25 מיבנה, עולה כי בשני מקרים הוא אנס את חברתו בדפוס פעולה דומה. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד תושב יבנה בן 25, בגין אונס כפול של חברתו במועדוני לילה. מכתב האישום שהגישה עו"ד גבי ליברמן-קובי מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי הנאשם הכיר את הצעירה לפני מספר חודשים ובין השניים התפתחה מערכת יחסית רומנטית.

על פי האישום הראשון, השניים בילו לפני כחודשיים באשדוד ושם ביקש הצעיר מחברתו כי תתלווה אליו למקום אחר, אך היא התנגדה. לאחר שהנאשם התעקש, התלוותה אליו הצעירה, שם הבינה כי הוא מעוניין לקיים עמה יחסי מין והבהירה לו כי היא אינה מעוניינת בכך. הנאשם התעלם מהאמירות, הפשיט אותה מבגדיה ואנס אותה חרף התנגדותה ובכייה.

מהאישום השני עולה כי לפני כשבועיים, בילתה הצעירה בשעות הלילה המאוחרות בפאב ביבנה. הנאשם ניגש אליה לפנות בוקר וביקש לשוחח עמה. הצעירה התלוותה אליו ואז הרים אותה הנאשם ונשא אותה למועדון סמוך על אף התנגדותה. כשהגיעו למועדון שהיה ריק מאנשים, ניסתה הצעירה לצאת מהמועדון והחלה לבכות לאחר שהצעיר מנע זאת ממנה.

על פי כתב האישום, כשנשארו שניהם לבד, הנאשם הפשיט את מכנסיה ותחתוניה של הצעירה ואנס אותה תוך כדי כך שהיא מתנגדת ובוכה ועזב את המקום. הפרקליטות מבקש להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו, בין היתר מאחר ויש לו הרשעות קודמות בעבירות רכוש, סמים ואלימות.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully