וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חבר המשפחה ביצע מעשים מגונים בבת

איילה חננאל

30.7.2009 / 11:59

שני זוגות חברים מראש העין הסתכסכו על רקע מיני ובתוך כך התלוננה אחת הנשים המעורבות כי הגבר שעמו קיימה רומן סודי, ביצע מעשים מגונים בבתה בת ה-13

משטרת ראש העין, חושדת כי נערה בת 13 המתגוררת בעיר, נפלה קורבן למעשים מגונים שבוצעו על פי החשד בידי חבר משפחה של הוריה. מחקירת המשטרה עולה כי אמה של הנערה ניהלה רומן עם החשוד ללא ידיעת בעלה. האם הגישה תלונה במשטרה וטענה כי האיש בן ה-40 המתגורר אף הוא עיר, ביצע בנערה מעשים מגונים במספר מקרים.

לאחר הגשת התלונה, קיבלה אמה של הנערה על פי החשד שיחת טלפון מאשתו של החשוד. לטענת האם, אשתו של החשוד איימה עליה כי בכוונתה לגולל בפני בעלה את כל פרטי הרומן המתמשך. מפקד משטרת ראש העין, רב פקד משה (איקו) שחר, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בשני זוגות חברים. בשלב מסוים התפתח רומן בין אחד מהגברים לאחת הנשים, שנמשך כשנתיים. אשתו של הגבר עימתה אותו בקיום הרומן עם חברתם. הגבר הודה והאישה סלחה".

עוד אמר רפ"ק שחר כי "מספר חודשים לאחר מכן, האישה שאיתה ניהל הגבר רומן, יצרה עמו קשר וטענה שבתה בת ה-13 סיפרה לה כי הוא הטריד אותה מינית וניסה לנשק אותה ולגעת בה וכי בכוונתה להגיש נגדו תלונה במשטרה. הגבר נלחץ וסיפר לאשתו על הרומן ועל הכוונה להגיש נגדו תלונה ובתגובה התקשרה אשתו לחברתם ואיימה עליה: 'אם תספרי למשטרה, אספר על הרומן לבעלך'".

רפ"ק שחר הוסיף כי "בשלב זה נחקרו כל המעורבים במשטרה ולבסוף החלטנו לעצור את הגבר שנחשב בביצוע מעשים מגונים בנערה. לאורך כל החקירה נמצאו ראיות הקושרות אותו למעשים המיוחסים לו. בנוסף אנו חוקרים חשדות של סחיטה ואיומים המיוחסים לשני זוגות החברים". החשוד בביצוע המעשים המגונים יובא היום להארכת מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully