וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "להבהיר לאירן מה מחיר הגרעין"

פנחס וולף

30.7.2009 / 11:31

יו"ר קדימה ציפי לבני נפגשה עם היועץ האמריקאי לביטחון לאומי ג'יימס ג'ונס. "אירן אינה צפון קוריאה. העולם חייב להיות יותר ברור כלפיה"

"אנו חיים בעולם של דימויים ותפיסות ואירן אינה צפון קוריאה. בעולם כזה על הקהילה הבינלאומית, וארה"ב בראשה, להיות ברורה כלפי אירן וכלפי השאלה אם העולם יעצור אירן גרעינית או ישלים איתה. העולם צריך להיות ברור וחד יותר בשאלה הז". כך אמרה היום (חמישי) יו"ר קדימה ציפי לבני בתום פגישתה עם היועץ האמריקאי לביטחון לאומי ג'יימס ג'ונס.

לבני אמרה כי "גם בתקופה של הידברות על הקהילה הבינלאומית להכין סנקציות חריפות ואפקטיביות יותר, כדי שאירן תבין מה עומד על הפרק. לא רק אירן בוחנת את הנחישות הבינלאומית אלא כלל מדינות המזרח התיכון, שעל כולן אירן מאיימת". לבני התייחסה בדבריה גם למו"מ עם הפלסטינים ואמרה כי "לחזון שתי מדינות לשני עמים נוסף צורך להסדר מלא, מפורט וברור, שיקבע את התנאים לסוף הסכסוך והתנאים למימושו של ההסדר".

אתמול נפגש ג'ונס עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפגישה דנו השניים בקידום המו"מ עם הפלסטינים ובהתמודדות עם האיום האירני והגדירו את הפגישה כ"טובה ומועילה". לדברי גורם מדיני בכיר, "התחושה מהפגישות שקיים השבוע ראש הממשלה עם הבכירים האמריקאים היא שישראל וארה"ב פועלות יחד כדי להניע תהליכים אזוריים, הן מול הפלסטינים והן בתחומים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully