וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את חברו ושם קץ לחייו

אילה חננאל

29.7.2009 / 22:31

אחד החשודים באונס גבר בן 30 ביישוב בשרון נמצא הערב תלוי ללא רוח חיים בבית משפחתו. קורבן האונס נמצא הבוקר משוטט בעירום וטען כי נאנס לאחר ששכר חדר במקום

אחד החשודים באונס גבר כבן 30 ביישוב באזור השרון, נמצא הערב (רביעי) כשהוא תלוי וללא רוח חיים בבית קרובי משפחתו באזור תל אביב. קורבן האונס נמצא הבוקר משוטט בעירום ביישוב, וטען כי נאנס לאחר ששכר חדר במקום.

הבוקר הבחינו תושבים בישוב בשרון בגבר עירום רץ באחד מרחובות היישוב. מספר תושבים ניגשו אליו, הבחינו בסימני חבלה על גופו, וזה סיפר להם כי שני גברים היכו ואנסו אותו. התושבים מיהרו להזעיק למקום אמבלונס שפינה את הגבר לבית החולים הלל יפה בחדרה, ובמקביל הזעיקו את כוחות משטרת נתניה.

חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים, שם גבו מהגבר עדות. במהלכה הוא התלונן כי אתמול הגיע ליישוב בליווי ידידה נוספת, כדי לשכור במקום חדר ללילה. אולם בבוקר, כך סיפר לחוקרים, נכנסו לחדר ששכר שני גברים, שאותם הוא מכיר ממקום מגוריו. הגבר, שהיה באותה עת לבדו בחדר, סיפר לחוקרים כי שני הגברים החלו להכות אותו בחוזקה, תוך כדי שהם מצמידים אותו למיטה, ואונסים אותו ומבצעים בו מעשי סדום באלימות קשה. לבסוף, הם נמלטו ברכב באמצעותו הגיעו.

בעקבות הגשת התלונה על ידי הגבר, פתחה משטרת נתניה בחקירה במסגרתה נגבו עדויות שונות מהתושבים ומבעלת החדר להשכרה, אשר אישרה בפני השוטרים כי המתלונן אכן הגיע בלילה לפני כן ושכר ממנה חדר. עם זאת, היא סיפרה למשטרה כי עימו היה בחור ולא בחורה. בעקבות זאת חזרו השוטרים אל המתלונן שהפעם ניאות לספר להם כי אכן שכר את החדר עם חבר נוסף, אך לטענתו, הם עשו זאת לאחר שבילו ביישוב, שתו אלכוהול ולא רצו לנהוג בחזרה לביתם שיכורים.

המתלונן סיפר לשוטרים כי התעורר באמצע הלילה והבחין שחברו מבצע בו מעשה סדום, בעודו ישן ועירום, ולכן עזב במהרה את החדר ורץ עירום ברחבי היישוב. המתלונן מסר לשוטרים את פרטי חברו החשוד באונס, ובמשך היום עשו השוטרים מאמצים ניכרים לאיתור הצעיר, שלא נכח בביתו. צירוף מקרים מבהיל התרחש כאשר התקבלה הערב במשטרת מחוז תל אביב הודעה על צעיר שנמצא תלוי. אף שעל פני הדברים, מדובר בהתאבדות ואין כרגע חשד לפלילים, הזנת פרטי הצעיר שנמצא תלוי בתל אביב, העלתה כיזהו חברו של המתלונן המבוקש לחקירה בחשד לביצוע מעשה האונס.

החשוד נמצא תלוי בבית קרובי משפחתו באזור תל אביב, לשם ככל הנראה ביקש להימלט לאחר שגילה כי הינו מבוקש לחקירה בחשד לאונס. המשטרה בודקת האם התאבדותו של הצעיר אכן קשורה לחשד שאנס את חברו אמש.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully