וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהודו הנשים נדרשות להוכיח שהן בתולות

טלי גולדשטין

29.7.2009 / 18:31

לפי דיווחים של עדי ראיה ונשים, ברשויות במדינת מדאייה פרדש דורשים מהן לעבור בדיקת בתולין לפני החתונה כדי להבטיח שהן טהורות

שתי נשים הודיות ממדינת מדאייה פרדש, שטענו כי אולצו לעבור בדיקת בתולין לפני טקס חתונתן, ביטלו את טענתם. כך דווח היום (רביעי) ברשת BBC. תלונת הכלות הצעירות עוררה זעם בקרב ארגוני הנשים בהודו, שדרשו הסבר מיידי לבדיקה המגוחכת. פקידי הממשל במדינה הכחישו כי נערכו בדיקות בתולין כלשהן. לדבריהם, הבדיקות נועדו כדי להבטיח שהנשים אינן בהריון לפני החתונה.

בהודו, כלה בתולה היא כלה יקרת ערך וקיום יחסי מין לפני הנישואים אינו מנהג מקובל. לפי דיווחים של עדי ראיה, 150 נשים שהתחתנו ביוני במסגרת חתונה המונית שאירגנו הרשויות, אולצו לעבור בדיקה פיזית גניקולוגית. לפי עדות הנשים, עובדי המדינה אמרו להן כי תקבלנה 6,500 רופי (134 דולרים) אם יסכימו להשתתף בחתונה ההמונית, אך יצטרכו לעבור בדיקה גופנית כתנאי.

ראש מדינת מאדייה פרדש השיק באחרונה תוכנית חדשה שתאפשר לנשים עניות לקבל סיוע כספי לקראת החתונה. לפי דיווחים, למרות הכוונות הטובות, לא יושמה התוכנית כראוי והיו שניצלו אותה לרעה בשביל הכסף. ארגוני נשים טוענים כעת כי הרעיון של בדיקת בתולין לכלות העתידיות הוא "פוגעני ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully