וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגעו בפעוטה ונטשו אותה למוות בביה"ח

איילה חננאל

29.7.2009 / 14:55

אלמונים נטשו פעוטה כבת שנה במצב אנוש ברמלה. התינוקת הועברה לביה"ח ומתה מאוחר יותר. המשטרה מעריכה כי החשודים פגעו בפעוטה ברכבם וסריקות נערכות אחריהם

שני אלמונים פגעו היום (רביעי) בפעוטה בת כשנה ונטשו אותה למוות בתחנת עזרה ראשונה. הפעוטה מרמלה אושפזה במצב אנוש בבית החולים אסף הרופא כתוצאה מפגיעת ראש. לדברי המשטרה, זהותו של הנהג ידועה ונעשים מאמצים לאיתור, שכן ידוע לחוקרי המשטרה שהוא במנוסה.

התינוקת הובאה תחילה לסניף של ער"ן, תחנת עזרה ראשונה ברמלה, במצב אנוש על ידי שני האלמונים שנטשו את המקום. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בילדה פעולות החייאה והעביר אותה לבית החולים אסף הרופא, ומאוחר יותר נפטרה הילדה מפצעיה.

איתי שפירא, פרמדיק באמבולנס ער"ן ברמלה אמר לוואלה! חדשות כי "המוקד ברמלה הזעיק אותנו ודיווח כי ילדה כבת שנה ושלושה חודשים הובאה למוקד ע"י אלמוני שיצא מרכבו, השאיר אותה ועזב. החובשים במקום החלו בפעולות ההחייאה. היא הגיעה למוקד כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה ועם דימום כבד באזור הפנים והפה. התחלנו לעשות פעולות החייאה. לאחר שהדופק חזר בוצע בה גם צינתור והיא פונתה בניידת במצב קשה כשהיא מונשמת".

חוקרי המשטרה איתרו את זירת התאונה ומחקירה ראשונית עולה כי הילדה, שהתגוררה בכפר המיעוטים ג'ואריש, נפגעה בכניסה לחצר ביתה על ידי קרוב משפחתה. השכונה בה מתגוררת הילדה היא שכונה ללא דרכים סלולות.

לפני שלושה שבועות נפצעה באורח קשה הולכת רגל כבת 70 מפגיעת מכונית בתאונת פגע וברח שאירעה ברחוב ארלוזורוב בחיפה. רכב פרטי דרס אותה כשחצתה במעבר חצייה, והנהג נמלט מהמקום. היא פונתה באמבולנס של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

סייעה בהכנת הכתבה: רחלי סנדו

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully