וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסף תכנן את הרצח בקור רוח ובקפידה"

איילה חננאל

29.7.2009 / 16:33

משפחתה של ליזה מיכאל, אמה של נעה גולדרינג אשר נרצחה, לפי החשד, בידי אביה אסף, יצאה היום בהצהרה והאשימה את משפחתו של האב בהפיכתו לקורבן בפרשה

נעם כהן

צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

משפחתה של ליזה מיכאל, אשתו של אסף גולדרינג, החשוד כי רצח את בתם נעה בת ה-3 בסוף השבוע האחרון, יצאה היום (שלישי) בהצהרה לתקשורת, וביקשה ממנה להפסיק ולכנות את נעה בשם המשפחה "גולדרינג" ולקרוא לה במקום כך נעה מיכאל. אלונה מיכאל, אחותה של ליזה, אמרה את הדברים בפגישה שערכה המשפחה עם ראש ה"מרכז לנפגעי עבירה בקרייה האקדמית אונו", ד"ר דנה פוגץ', אשר מייצג את משפחתה של מיכאל.

לדברי מיכאל, היא בחרה לצאת בהצהרה במטרה להפסיק את המגמה, במסגרתה הופכים עצמם רוצחים לקורבנות. "אנחנו נמצאים בימים קשים של אבל על נעה הקטנה וכבר אנו רואים לנגד עינינו את כיצד משפחתו של הרוצח מנסה להציל אותו מהפשע הנתעב שביצע", אמרה מיכאל. לדבריה, "אני מודיעה לכם שמדובר באדם קר רוח, שתכנן בקפידה כל צעד וצעד ברצח. אין לו שום סימנים שיכולים לקשר אותו לאיזו שהיא מחלת נפש. בתום השבעה נספק למשטרה את כל הראיות אשר יסייעו להפללתו של הרוצח הנתעב הזה".

"יש לכנותה נועה מיכאל"

מיכאל הראתה לקהל השומעים את תמונתה של נעה, ואמרה כי "נעה'לה הקטנה נתנה לנו שלוש שנות מקסימות במתנה, ואלה שהתייחסו אליה כנטע זר יחיו עם נקיפות המצפון לעד. אביה היה אדם מבריק וחד מחשבה, והוא תכנן כל מהלך בחייו בקפידה. לבסוף תצא האמת לאור".

אתמול נשלח אסף גולדרינג לאשפוז פסיכיאטרי בן שבוע. בתגובה אמרו במשטרה כי אשפוזו של האב יפגע בהמשך בחקירה. במשטרה אמרו עוד כי האב תכנן מראש את רצח בתו.
גולדרינג אמר ביום ראשון בחקירתו: "אני מצטער, השד נכנס בי". כמו כן טען האב כי נטל תרופות פסיכיאטריות לפני המעשה וכי היה נתון להשפעתם בזמן מעשיו. מנגד, טוענת המשטרה כי הוא היה שפוי בעת המעשה שהיה מתוכנן ומחושב ושאת הכדורים נטל רק לאחר שחנק את בתו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי גולדרינג רצח את בתו ככל הנראה על רקע פרידה מאשתו לפני מספר שבועות. בבית המשפחה בו נרצחה הפעוטה, גם נמצא מכתב אותו הפנה לאשתו ובו הביע חשש כי הבת תילקח ממנו כתוצאה מהגירושים. במכתב הביע גולדרינג את אהבתו לאישה שביקשה להתגרש ממנו וגולל את מצוקתו, אך לא ציין כי בכוונתו לפגוע בבתו או בעצמו. בני הזוג פתחו בהליך גירושים, ככל הנראה לאחר שהאישה החלה בתהליך של חזרה בתשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully