וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני מככב בין הרגליים של הכוכבת?

עידן דורנר

29.7.2009 / 11:57

סאבינה בגאן היא האישה שהכירה לר"מ איטליה את האיש ששכר עבורו נערות ליווי. היא קיעקעה על קרסולה את הכתובת: "האיש ששינה את חיי - SB"

כוכבת טלוויזיה איטלקית, שקיעקעה על קרסולה את ראשי התיבות "SB", היא האישה האחרונה בשרשרת הכוכבניות ששמן נקשר לחייו האישיים של ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני. סאבינה בגאן, בת 35, היא האישה שהכירה לברלוסקוני בן ה-72 את ג'יאמפלו טראנטיני, האיש שלכאורה שכר עבורו נערות ליווי שבילו במסיבות שערך ראש הממשלה במעונו הרשמי.

השחקנית הברונטית הופיעה במספר תוכניות ברשת הטלוויזיה שבבעלותו של ברלוסקוני, והיא דמות מוכרת בחיי הלילה של סרדיניה, שם ברלוסקוני מחזיק בווילה בה נערכו מספר מסיבות שנויות במחלוקת.

התובעים במשפט שמתנהל נגד טראנטיני באשמת שחיתות טוענים כי יש בידם תמלילי שיחות בינו לבין בגאן בהם הם משוחחים על המסיבות של ברלוסקוני. העיתון האיטלקי "לה רפובליקה" טוען, כי הקעקוע של בגאן כולל ציור של פרפר ולידו הכיתוב: "האיש ששינה את חיי SB". בעיתון רמזו כי למרות שמדובר גם בראשי התיבות של שמה, ייתכן שמדובר בראשי התיבות של סילביו ברלוסקוני. סבאן לא נמצאת תחת חקירה בפרשה, אך התביעה רואה בה דמות מפתח בקשר בין טראנטיני וברלוסקוני. גם ברלוסקוני עצמו לא חשוד בפרשה.

התמיכה בברלוסקוני צנחה מ-68% ל-49% לאחר פרסום פרשיות המין ששמו נקשר בהן. ברלוסקוני נמצא תחת מתקפה אישית מאז נטען כי הוא מקיים מערכת יחסים עם נערה בת 18 וחוגג במסיבות עם נשים צעירות, ולאחר שמספר נערות ליווי טענו כי שכבו עם ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully