וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה בהריון נרצחה ועוברה נגנב

עידן דורנר

29.7.2009 / 9:53

הנרצחת ממסצ'וסטס הייתה בסביבות החודש השמיני להריונה. המשטרה מחפשת אחר הרוצח והעובר, ולא שוללת את האפשרות כי האחרון עדיין בחיים

משטרת מסצ'וסטס מחפשת אחר אדם שרצח אישה בהריון, הוציא את העובר מבטנה והשליך את גופתה בארון. העובר עדיין נעדר. הנרצחת, דרלין היינס, הייתה בערך בחודש השמיני להריונה כשנראתה בחיים בפעם האחרונה.

ברשת 'פוקס' דווח, כי הגופה התגלתה ביום שני, לאחר שבעל הבית שלה הגיע לבדוק טענות על ריח חזק של ריקבון שעולה מהדירה בוורסטר, העיר השנייה בגודלה בניו אינגלנד.

על פי המשטרה, היינס בת ה-23 נמצאה כשהיא עטופה במצעי מיטה. ניתוח לאחר המוות שבוצע בגופה לימד כי העובר נלקח מבטנה. בצוות החקירה טוענים כי ייתכן שהעובר יצליח לשרוד, אך יהיה עליו לקבל טיפול רפואי במהרה. חוקרי המוות שללו את האפשרות שהיינס התאבדה.

שלשום נענתה המשטרה בעיר סן אנטוניו, שבמדינת טקסס, לקריאה בהולה ומצאה עצמה מתמודדת עם מראה זוועות: אם צורחת "רצחתי את תינוקי לאחר שהשטן נכנס בי". האם, אוטי סנצ'ז בת ה-33, נלקחה לבית החולים במצב אנוש אחרי שדקרה את עצמה בחזה ובבטן. גופתו של התינוק היה מושחתת וחלקים ממנה היו חסרים. המשטרה בודקת את האפשרות שהאם אכלה את אותם חלקי גוף.

  • עוד באותו נושא:
  • מסצ'וסטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully