וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעולם הפשע ירוויחו מהסגרת האחים אברג'יל"

איילה חננאל

28.7.2009 / 23:30

ההחלטה של ביהמ"ש המחוזי בירושלים בעניין הסגרתם של יצחק ומאיר אברג'יל לארצות הברית מתקבלת באדישות בעולם התחתון. "זה הפסד למשטרה וניצחון למשפחות הפשע היריבות"

גורמים בעולם התחתון לא מתרשמים מההחלטה שקיבל אמש(שלישי) בית המשפט העליון בעניין הסגרתם של האחים מאיר ויצחק אברג'יל לארצות הברית. הגורמים טוענים אף כי "הסגרת האחים לארה"ב, מהווה ניצחון בעיקר למשפחות הפשע היריבות והפסד צורם למשטרה, שבמשך תקופה ארוכה ניסתה להביא לכתבי אישום נגד האחים ולא הצליחה, עד שארצות הברית עשתה זאת בשבילה. בנוסף, הסגרתם של האחים מהווה ניצחון מוחשי לאויביהם, שלום דומרני ועמיר מולנר, שרק התחזקו מאז מעצר האחים אברג'יל".

עוד ציינו הגורמים בעולם התחתון כי "היה כאן הפסד נוסף למשטרה ולפרקליטות מפני שבית המשפט קבע שאם האחים יוסגרו ויורשעו, הם ירצו את המאסר בארץ. ראשי המשפחות יודעים לנהל את ארגוני הפשע שלהם גם מתוך חומות הכלא, לא חסרים פושעים שריצו מאסר, כגון איציק אברג'יל בעצמו שריצה מאסר בגין רצח ואף הנהיג מרד אסירים בכלא ולאחר שחרורו, מעמדו בעולם הפשע רק התחזק וגבר". לטענת הגורמים, חיזוק לדבריהם אפשר למצוא בהסגרתו של זאב רונזנשטיין, שהורשע ונכלא ל-12 שנות מאסר, אותן הוא מרצה בארץ.

"עד להסגרתו של רוזנשטיין", מספרים הגורמים, "היו הוא והאחים אברג'יל אויבים מרים בעלי עבר עשיר של ניסיונות חיסול הדדיים וסכסוכים עסקיים, אך היה זה רוזנשטיין ולא האחים אברג'יל, שהוגדר כ"יעד מספר 1" של המשטרה. כמו במקרה של האחים כעת, רוזנשטיין הוסגר לארה"ב ומייד עם הרשעתו, היו אלה האחים אברג'יל, איציק ומאיר, שירשו את התואר היוקרתי ועמדו בראש רשימת היעדים של היאחב"ל".

התחזקות של משפחות הפשע הערביות

דבר אחד עליו מסכימים בעולם התחתון, במקביל לחשיבת המשטרה בעניין, הוא ש"גם אם יוסגרו האחים ויתר המבוקשים מארגונם לארה"ב, הרי שבארץ מי שהיוו כדרג הביניים בארגונם של האחים, מתחזקים בעצמם ומבקשים להיות מה שנקרא עצמאיים". גורמים במשטרה מציינים כדוגמא את מקרה רמי אמירא, שהיה יעד לחיסול במקרה שבו נרצחה מרגריטה לאוטין בחוף טובגו בבת ים. לדברי הגורמים, "אמירא היה אחראי על מפעל מחזור הבקבוקים של האחים אברג'יל, ביקש להיות עצמאי בתחום וככל הנראה רצה לחבור למשפחת פשע אחרת".

בנוגע לאויב של האחים אברג'יל מאזור הדרום, שלום דומרני, מצינים גורמים בעולם התחתון כי כתב האישום שהוגש באחרונה נגד דומרני בגין תקיפתו וניסיון חטיפתו של אבנר הררי, "רק האדיר את שמו של דומרני ומהווה הפסד צורם למשטרה. כתב האישום מתאר איך דומרני פשוט השפיל את הררי, כביכול מחסל בכיר בעולם הפשע. זה שהמשטרה התערבה והגישה כתב אישום, רק עשה יותר גרוע והאדיר את שמו של דומרני כמי שמשתלט על מפת הפשע".

הגורמים בעולם התחתון מציינים כהפסד נוסף למשטרה את "העובדה שהשמתם מאחורי סורג ובריח של ראשי ארגוני הפשע, לא מונעת מהם להמשיך להחזיק באמפריות כלכליות רחבות מימדים וממון, שכן מעמדם הכלכלי של רוב ראשי הפשע, לא נפגע כמעט והם ממשיכים לנהל את ארגוני הפשע ישירות מחומות הכלא". עוד סבורים הגורמים כי "ההפסד הגרוע של המשטרה הוא בכך שהאבוטבולים כולם בכלא, רוזנשטיין כלוא לעוד שנים וכך אולי גם האחים אברג'יל ואז יתחזקו משפחות הפשע הערביות, שהן גרועות בהרבה, אכזריות בהרבה וחסרות את הקודים שיש בעולם התחתון הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully