וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר ביצע עבירות מין בשתי חיילות

איילה חננאל

28.7.2009 / 11:58

על פי החשד, עופר קורן, סגן מפקד יחידת הסיור במשטרת מרחב איילון, ביצע מעשים מגונים בשתי חיילות ואף אנס אחת מהן. עורכת דינו: "תפרו לו תיק"

עופר קורן, סגן מפקד יחידת הסיור במרחב איילון במשטרה, נעצר אתמול על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד לביצוע אונס ומעשים מגונים בשתי חיילות המשרתות כשוטרות. קורן חשוד כי אנס וביצע מעשים מגונים באחת החיילות וביצע מעשים מגונים בשנייה. שתי המתלוננות הן חיילות בשרות סדיר המשרתות כשוטרות בתחנה בה עובד קורן. בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) את מעצרו של קורן בשלושה ימים.

שתי החיילות התלוננו כי במשך תקופה ארוכה נהג קורן להטרידן מינית ואף אנס אחת מהן. את התלונות הגישו החיילות לאחר שאחת מהן גוללה בפני קצין ביחידה את מסכת ההטרדות המיניות שביצע בה השוטר ואף סיפרה כי ידוע לה על חיילת אחרת שנפלה קורבן למעשיו של השוטר.

בעקבות כך נחקרה גם החיילת השנייה אשר סיפרה בתלונתה כי הוטרדה על ידי קורן במשך תקופה ארוכה ואף נאנסה על ידיו. בחקירה שנערכה במח"ש אמש טען קורן כי אכן קיים יחסים מיניים עם אחת מהשוטרות, אך הם בוצעו בהסכמה. בדיון הארכת המעצר אמר נציג היחידה החוקרת כי בין קורן לחיילת היו יחסי מרות ולכן עצם קיום יחסי מין איתה מהווה עבירה על החוק וניצול של סמכותו על החיילות אשר מייחסות לקורן עבירות אינוס, מעשים מגונים והטרדות מיניות.

"התלונות הומצאו"

קורן הכחיש בדיון את החשדות נגדו .פרקליטתו של קורן, עו"ד רימונה שלג, טענה כי התלונות הומצאו, וטענה כי החיילות אף שמרו על קשר עם קורן וכי הוא ביקר אותן מספר פעמים בבית משפחתן. "אחת מהן אפילו הזמינה אותו שיבוא לצבוע לה את הבית, זו לא התנהגות של מתלוננת" טענה עורכת הדין שלג והוסיפה כי עם אחת מהמתלוננות הוא ניהל מערכת יחסים וקיים איתה יחסי מין בהסכמה וכי המתלוננת השנייה הגישה נגדו תלונה ככל הנראה על מנת לנקום בו.

עורכת הדין שלג טענה כי לאחרונה קורן "פנה לקצין אגף המבצעים של המרחב וביקש לפרק את יחידת החינוך", השוטרים ביחידה אמרו לו 'אנחנו נתפור לך תיק', יכול להיות שכך נתפר התיק" וביקשה לשחרר את קורן למעצר בית. השופט ציון קאפח לא קיבל את בקשתה וכאמור, האריך את מעצרו בשלושה ימים.

השופט קאפח ציין בהחלטתו כי "קיים יסוד סביר ומוצק שהעבירות בוצעו על ידי השוטר. מדובר בדפוס פעולה קבוע ושיטתי" ודחה את בקשת הסנגורית לאיסור פרסום פרטיו של החשוד כיוון שהפרסום יכול לגרום לנשים נוספות שנפלו קורבן למעשיו של קורן להתלונן.

לפני שלושה שבועות נפתחה חקירה ביחידה לחקירות סוהרים בחשד כי בכיר בשרות בתי הסוהר הטריד מינית קצינה בכירה ששירתה איתו באותו המתקן. בתלונתה, סיפרה הקצינה כי הבכיר נהג להטריד אותה מינית לאורך השנתיים האחרונות, עד שהשירות הפך עבורה ל"בלתי נסבל". בין היתר סיפרה כי נהג לגעת באיבריה האינטימיים וכי נהג להתעמר בה ולהגיע לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully